oo oke probeer ik dat efe anders met ander lampjes 5w en 15 6v.
bedankt.
verlichting brand zwak
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: re
Die nok zitten net zo als op je Hitachi vliegwiel, alleen bewegen ze de andere kant op.Eric schreef:Waa haal jij trouwens vandaan dat een vvv sterkere magneten heeft? Volgens mij zit het nokje in het vliegwiel alleen andersom en geeft hij meer spanning doordat de motor meer toeren kan draaien.pirtre schreef:AAlex schreef:evt vervroegend vliegwiel monteren. heeft sterkere magneten daardoor hogere spanning. mogelijk wel spanningsregelaar nodigwtf, dat licht moet gewoon normaal branden met een normale ontsteking.
lijkt mij idd massa, of te zware lampjes
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: re
Eric schreef:Je meent het..Kippenverver schreef:Die nok zit net zo als op je Hitachi vliegwiel, alleen beweegt hij de andere kant op.Eric schreef:Waa haal jij trouwens vandaan dat een vvv sterkere magneten heeft? Volgens mij zit het nokje in het vliegwiel alleen andersom en geeft hij meer spanning doordat de motor meer toeren kan draaien.pirtre schreef:AAlex schreef:evt vervroegend vliegwiel monteren. heeft sterkere magneten daardoor hogere spanning. mogelijk wel spanningsregelaar nodigwtf, dat licht moet gewoon normaal branden met een normale ontsteking.
lijkt mij idd massa, of te zware lampjes
Ga heen en vereenvoudig u!