Een nieuwkomer met hilarisch verhaal
-
Remmert
- 4T-MSB regular
- Bezit: poging tot gezond verstand
c320s ts50 '69 alias Metal Machine
immi dax, Afrika beige
SS50Z K3 Geel
c110 Rood.
behalve Honda:
Solex oto goudbies '65
Citroën Berlingo '04 - Locatie: Ugchelen
Re: Een nieuwkomer met hilarisch verhaal
foto's van alles maken heeft zin.. kom eerst eens met een foto van je frame nummer! en duidelijke foto's van het blok en andere rotzooi die er op geschroefd is..
69er c320s ts50 alias Metal Machine
-
Renier
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda CB50 SFX (CG125)
Super, dank je wel voor de info! ;]Soop schreef:Dat is een Puch schakelaartje. Daar werkt ie als volgt. Zijschakelaartje regelt het licht, knopje bovenop zet je hem mee uit, kleine zijknopje doet niets of is om toeter ofzo op aan te sluiten. Waar die hier op aangesloten zit- geen idee
"She may not look like much, but she's got it where it counts. I've made a lot of special modifications myself."
-Han Solo
-Han Solo
-
Nicoscub
- bamilover
- Bezit: Honda c90 p.i.p.
Honda c50lac
Honda c90 OT
Honda z50j2 p.i.p. - Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Als je een beetje hersenen hebt kan je dat ook zelf bedenken, je kan er van alles op aansluiten je toeter, verlichting en je kan er ook een knop van maken waar je de motor mee uit kan zetten.Renier schreef:Super, dank je wel voor de info! ;]Soop schreef:Dat is een Puch schakelaartje. Daar werkt ie als volgt. Zijschakelaartje regelt het licht, knopje bovenop zet je hem mee uit, kleine zijknopje doet niets of is om toeter ofzo op aan te sluiten. Waar die hier op aangesloten zit- geen idee
Ja het is een schakelaar met meerdere mogelijkheden.
Post nou eens iets waar wij wat aan hebben zodat je er zelf ook mee geholpen bent?!
Als je het koud hebt, ga dan in de hoek staan............. Daar is het 90°
https://www.nicovanstrien.nl

Jeuzes, doe toch niet zo opgefokt. Het is maar een forum. Renier wil duidelijk niet geholpen worden, dat bleek bij het begin van dit topic wel. Waarom je er dan zo druk over maken. Ik vind sommige reacties hier net zo bijzonder als Renier zelf.
gerbrandicus schreef:Dit moet het enige forum zijn waar mensen smeken je te mogen helpen.
-
Nicoscub
- bamilover
Honda c50lac
Honda c90 OT
- Contacteer:
dit helpt niemand, slotje.Jurrien schreef:Jeuzes, doe toch niet zo opgefokt. Het is maar een forum. Renier wil duidelijk niet geholpen worden, dat bleek bij het begin van dit topic wel. Waarom je er dan zo druk over maken. Ik vind sommige reacties hier net zo bijzonder als Renier zelf.
gerbrandicus schreef:Dit moet het enige forum zijn waar mensen smeken je te mogen helpen.

Nico, wat vind je eigenlijk van de toon in je eigen berichtje?
"Als je een beetje hersenen hebt kan je dat ook zelf bedenken..."
-
Nicoscub
- bamilover
Honda c50lac
Honda c90 OT
- Contacteer:
Dat het helemaal zinloos is dit topic. En alleen maar ter vermaak, deze gast wil idd niet geholpen worden zoals Jurrien al schrijft en Jurrien denkt dat ik me druk maak, het tegendeel is juist waarceedee schreef:Nico, wat vind je eigenlijk van de toon in je eigen berichtje?

- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Nouja, van iemand die zegt dat 'ie autotechniek studeert (en dan maakt het niveau niet eens uit, MTS, HTS, TU) mag je toch verwachten dat die persoon toch enigsinds logisch kan nadenken om met een bepaalde methodiek een niet lopende brommer lopend te maken.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
-
Renier
De Honda is vandaag bij Ivo Arink aangekomen.
"She may not look like much, but she's got it where it counts. I've made a lot of special modifications myself."
-Han Solo
-Han Solo
- gerbrandicus
- Astrealover
Dat is nog eens klasse. Coos telefonisch lastig vallen met allerlei vragen (waar hij niets aan verdient) en intussen de motor naar Ivo Arink brengen.
Verder: Keep up the good work. Dit is echt een mannensoap, je kunt ook altijd inhaken en dan heb je eigenlijk niets gemist. Heerlijk. Ik hoop je ooit in het echt te kunnen ontmoeten
Verder: Keep up the good work. Dit is echt een mannensoap, je kunt ook altijd inhaken en dan heb je eigenlijk niets gemist. Heerlijk. Ik hoop je ooit in het echt te kunnen ontmoeten
-
Renier
Ach ja ik dwon Coos dan ook om per se alle vragen die ik me maar in kon beelden te beantwoorden, uren aan een stuk, echter als Coos bij mij in 't dorp woonde had ik het uiteraard andersom gedaan en Ivo eerst geteisterd met een zeer pittige ondervraging alvorens Coos mijn ellende voor te schotelen in levende lijve.gerbrandicus schreef:Dat is nog eens klasse. Coos telefonisch lastig vallen met allerlei vragen (waar hij niets aan verdient) en intussen de motor naar Ivo Arink brengen.
Nee niet bij Hessink, al ken ik de naam wel van stickers die ik op de auto's zie zitten, zullen wel ook net als mij eerst naar de ene en dan naar de andere toe gaan. Ik ben leerling monteur, nu voor zo ongeveer een half jaar dus repareer ik niet veel, meestal onderhouds of andere kleine dingetjes, verder doe ik vooral veel andere klusjes rond het bedrijf.mcc schreef:@Reinier, aan het begin van je verhaal, zei je dat je auto monteur bent bij Rolls Royce, Bentley en Jaguar. Hessink? Wat repareer je daar zoal?
Mvg
-Han Solo
-Han Solo
-
ml03zl
- Moderator
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
Hessink? Waarschijnlijk bedoelen jullie Hessing, denk niet dat daar nog veel mensen heen gaan (of werken) aangezien ze al ruim 2 jaar failliet zijn.... ja jij en Anton zijn echte kenners.Renier schreef:Ach ja ik dwon Coos dan ook om per se alle vragen die ik me maar in kon beelden te beantwoorden, uren aan een stuk, echter als Coos bij mij in 't dorp woonde had ik het uiteraard andersom gedaan en Ivo eerst geteisterd met een zeer pittige ondervraging alvorens Coos mijn ellende voor te schotelen in levende lijve.gerbrandicus schreef:Dat is nog eens klasse. Coos telefonisch lastig vallen met allerlei vragen (waar hij niets aan verdient) en intussen de motor naar Ivo Arink brengen.
Nee niet bij Hessink, al ken ik de naam wel van stickers die ik op de auto's zie zitten, zullen wel ook net als mij eerst naar de ene en dan naar de andere toe gaan. Ik ben leerling monteur, nu voor zo ongeveer een half jaar dus repareer ik niet veel, meestal onderhouds of andere kleine dingetjes, verder doe ik vooral veel andere klusjes rond het bedrijf.mcc schreef:@Reinier, aan het begin van je verhaal, zei je dat je auto monteur bent bij Rolls Royce, Bentley en Jaguar. Hessink? Wat repareer je daar zoal?
Mvg
En groot gelijk dat je je brommer naar een reparateur in de buurt brengt, maar waarom stel je je vragen dan ook niet aan hem.... En niet bij Hessing, maar waar je dan wel werkt..... vragen, vragen, vragen...
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Geen antwoorden...
ontwijkende antwoorden...
wazige foto's....
Echt.
wazige foto's....
Echt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Renier
NIX schreef:Geen antwoorden...
wazige foto's....
Echt.
-Han Solo
-Han Solo
-
Renier
Dacht misschien heeft Coos wel toevallig zo'n krukaskeerring van de juiste maat, vandaar dat ik hem er over belde.ml03zl schreef:Hessink? Waarschijnlijk bedoelen jullie Hessing, denk niet dat daar nog veel mensen heen gaan (of werken) aangezien ze al ruim 2 jaar failliet zijn.... ja jij en Anton zijn echte kenners.Renier schreef:Ach ja ik dwon Coos dan ook om per se alle vragen die ik me maar in kon beelden te beantwoorden, uren aan een stuk, echter als Coos bij mij in 't dorp woonde had ik het uiteraard andersom gedaan en Ivo eerst geteisterd met een zeer pittige ondervraging alvorens Coos mijn ellende voor te schotelen in levende lijve.gerbrandicus schreef:Dat is nog eens klasse. Coos telefonisch lastig vallen met allerlei vragen (waar hij niets aan verdient) en intussen de motor naar Ivo Arink brengen.
Mvg
En groot gelijk dat je je brommer naar een reparateur in de buurt brengt, maar waarom stel je je vragen dan ook niet aan hem.... En niet bij Hessing, maar waar je dan wel werkt..... vragen, vragen, vragen...
-Han Solo
-Han Solo