Ik wil de Nice brug hebben, niet de Shark.. Beetje onduidelijkEric schreef:Moet je wel de bussen vervangen of aanpassen.
Kleine vragen topic
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Re: Kleine vragen topic
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Die staat bij cms op de wishlist, geen idee waar je hem ergens anders in nl te pakken krijgt, misschien bij johannes(4sbc)four_stroker schreef:Ik wil de Nice brug hebben, niet de Shark.. Beetje onduidelijkEric schreef:Moet je wel de bussen vervangen of aanpassen.
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Heb al een prijs opgevraagd.. Misschien op het daxboard proberen..?nielspbr schreef:Die staat bij cms op de wishlist, geen idee waar je hem ergens anders in nl te pakken krijgt, misschien bij johannes(4sbc)four_stroker schreef:Ik wil de Nice brug hebben, niet de Shark.. Beetje onduidelijkEric schreef:Moet je wel de bussen vervangen of aanpassen.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Grote wielen op daxboard? 
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Kan er idd niks vinden.. Op ebay is het ook lastig zoeken, krijg allemaal nice honda producten. Op typenaam gebeurt er helemaal niks! Lastig, lastig..nielspbr schreef:Grote wielen op daxboard?
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
four_stroker schreef:Kan er idd niks vinden.. Op ebay is het ook lastig zoeken, krijg allemaal nice honda producten. Op typenaam gebeurt er helemaal niks! Lastig, lastig..nielspbr schreef:Grote wielen op daxboard?
Ik ken wel een complete nice zonder blok te koop voor 500euro
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
500 euro voor een voorvork en een achterbrug vind ik wat prijzig.. Vork heb ik trouwens niet nodig..john schreef:four_stroker schreef:Kan er idd niks vinden.. Op ebay is het ook lastig zoeken, krijg allemaal nice honda producten. Op typenaam gebeurt er helemaal niks! Lastig, lastig..nielspbr schreef:Grote wielen op daxboard?
Ik ken wel een complete nice zonder blok te koop voor 500euroheb je ook een mooie voorvork
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
en frame en kuipen en meer rommel waar je niks aan heb 
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Dat bedoel ik, vrij duur achterbrugje wordt het dan.. Kan ik net zo goed een G'craft brugje voor cd50 kopenjohn schreef:en frame en kuipen en meer rommel waar je niks aan heb
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
bij daxdodo zijn die dingen 85 euro
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Een nice brug? Jij hebt het over de Shark..butt head schreef:bij daxdodo zijn die dingen 85 euro
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Is het een goed idee om een carburateur te vlakken op een spiegel met polijstpasta? Of beter schuurpapiertje 400?
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Ik pak meestal lekker fijn schuurpapier. Lekker nat schuren!XL50deSeauje schreef:Is het een goed idee om een carburateur te vlakken op een spiegel met polijstpasta? Of beter schuurpapiertje 400?
Wat zijn de mogelijkheden voor 12v op een ori 6v puntenblokje?
Alles op mn brommer is nu namelijk 12v vanwege bamiblokje maar die is na het ongeluk zo geterroriseerd dat ie waarschijnlijk niet meer te redden is, denk ik. En dan wil ik wellicht m'n oude ori blok er weer onder maar anders moet ik accu, spanningsregelaar, knipperlichten, lampjes enz enz etc etc aanpakken. Daarnaast is CDI wel makkelijker dan punten.
Alles op mn brommer is nu namelijk 12v vanwege bamiblokje maar die is na het ongeluk zo geterroriseerd dat ie waarschijnlijk niet meer te redden is, denk ik. En dan wil ik wellicht m'n oude ori blok er weer onder maar anders moet ik accu, spanningsregelaar, knipperlichten, lampjes enz enz etc etc aanpakken. Daarnaast is CDI wel makkelijker dan punten.
Honda SS50 125cc 49cc