nog een leuke inlaat foto,
zal wel wat minder verbruiken denk
vandaag mijn vehikel 45eu bami blok onder de cee voorzien van een niet lekkende carb en testgereden nog een beetje afstellen en dan kan ie er weer tegenaan.

Wat een verschil, zn ieniemienie inlaatje hahahondassfreak schreef:[img]http://i39.tinypic.com/doo2zm.jpg
nog een leuke inlaat foto,
zal wel wat minder verbruiken denk
vandaag mijn vehikel 45eu bami blok onder de cee voorzien van een niet lekkende carb en testgereden nog een beetje afstellen en dan kan ie er weer tegenaan.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

zit er niet in. het is gewoon een normaal gk4 kopje of een imi er van waar een groter spruitstuk op heeft gezeten.Mano schreef:lijkt haast wel of je er zo een grotere van kan maken (ziet er uit of er een ring in zit)

waarom niet polijsten? je bent tenslotte al begonnen met schuren, en dat vind ik persoonlijk mooier dan saai grijs..René schreef:Naafjes geschuurd zodat ik ze kan gaan spuiten.
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Is wel mooi inderdaad maar vind het iets teveel bling bling. Dat is niet wat ik wil voor de SL. Vind saai grijs wel gewoon netjes staan.Monkeymadness schreef:waarom niet polijsten? je bent tenslotte al begonnen met schuren, en dat vind ik persoonlijk mooier dan saai grijs..René schreef:Naafjes geschuurd zodat ik ze kan gaan spuiten.
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
FOTO'S van je daxLejon schreef:Gisteravond nog een slijptol in een ss50 frame gezet. Deed pijn.
Maar vandaag veel goed gemaakt door het kopen van een daxje. Rijdt als de brandweer. Ding gaat HARD.
Baggervet! haha!
EN SNEL EEN BEETJE!!butt head schreef:
FOTO'S van je dax