Kleine vragen topic
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
Re: Kleine vragen topic
De gegevens van een 50cc blokje, ik heb er nog wel eentje liggen van m'n dax, waar kan ik zo nauwkeurig of orgineel mogenlijk die gegevens vinden om uit te printen en hetzelfde voor m'n CF70? Ook, waar kan ik naar het kenteken het bouwjaar bepalen?
Als je jong blijft, sterf je nooit
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Dit is dus wel vaker gedaan, een CF70 met een ST50 blokje op brommer kenteken? Iemand hier op het forum misschien? Als ik de persoon in kwestie kan spreken en vragen naar het kenteken, kan ik dat als voorbeeld geven bij de RDW...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik weet alleen een voorbeeld van een ST70 op bromplaat. Verder mag je er elk blokje onderhangen, als je maar kan aangeven wat de specs zijn.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Dat begrijp ik, maar wordt het dan ook echt een brommer op kenteken?NIX schreef:Ik weet alleen een voorbeeld van een ST70 op bromplaat. Verder mag je er elk blokje onderhangen, als je maar kan aangeven wat de specs zijn.
-
NIX
- chaly addict
Wat is het toch de laatste tijd met die kentekens? Men stelt een vraag, je geeft netjes antwoord en dan wordt dezelfde vraag weer gesteld of men wil garantie... GA KEUREN!!! En ga daarna hier optikken dat het inderdaad zo ging als we zeiden en hoe fijn het is om nu met je gekentekende brommer rond te knorren. Als je een beetje opschiet ben je nog voor de HDD helemaal klaar.
-
jeroenhonda
- 4T-MSB regular
- Bezit: Chaly en monkey z50j1
En als je niet door de keuring komt, ben je je geld nog niet gelijk kwijt. Mag je gewoon nog een keer netjes terugkomen als je het in orde hebt gemaakt. Denk dat daar je grootste angst zit.
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
oeh oeh! ik heb ook een vraagje
als ik een c70 bloknummer heb, met een 50cc cilinder.. zou dat problemen op gaan leveren? of moet ik dan gewoon de specs van een 50cc en een 70cc blokje meenemen?
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Nee, alleen die van een 50-blok. De cilinderinhoud ishet enige wat interessant is. Dat je een 3/4-bak, 1/2-plaats koppeling, afgedraaid vliegwiel, vervroegende Mitsubishi ontsteking en racevonken hebt, interesseert ze niet.ciebie schreef:oeh oeh! ik heb ook een vraagjeals ik een c70 bloknummer heb, met een 50cc cilinder.. zou dat problemen op gaan leveren? of moet ik dan gewoon de specs van een 50cc en een 70cc blokje meenemen?
-
NIX
- chaly addict
Nou, het ligt er een beetje aan wat je plan is. Bij de RDW zijn ze niet helemaal dom en als jij een klein carbje en een 50cc cilinder monteert, dat erbij zegt en het ding gaat op de rollen netjes een km of 50 of minder, dan heb je aan de specs van een C70 en een C50 blokje genoeg. Maar ik denk dat ik zelf op safe zou spelen en in geval van een bromplaat een C50 blokje zou monteren.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Kan wel, maar het is niet nodig. Ik heb toen een c70 gekeurd, met c70 blok en 50cc cilinder. Dat ging netjes een km of 40 per uur, zonder gegevens of iets, maar dat was prima.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
oké, het is dus weer keurmeester afhankelijk begrijp ik.. nouja, ik laat het wel zo en mocht het niet goed zijn dan komen die c50 carters er gewoon onderKippenverver schreef:Kan wel, maar het is niet nodig. Ik heb toen een c70 gekeurd, met c70 blok en 50cc cilinder. Dat ging netjes een km of 40 per uur, zonder gegevens of iets, maar dat was prima.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Hmzz, voor deze keer vergeef ik je de uitroeptekens en de caps...NIX schreef:Wat is het toch de laatste tijd met die kentekens? Men stelt een vraag, je geeft netjes antwoord en dan wordt dezelfde vraag weer gesteld of men wil garantie... GA KEUREN!!! En ga daarna hier optikken dat het inderdaad zo ging als we zeiden en hoe fijn het is om nu met je gekentekende brommer rond te knorren. Als je een beetje opschiet ben je nog voor de HDD helemaal klaar.
Ik ben hier net, dat je 7000+ posts hebt zegt me ook helemaal niks, ik weet natuurlijk niet dat ik de eerste die wat zegt over een keuring op z'n goede typgedrag moet geloven en maar naar de RDW moet rennen, OF WEL????? (Lomp he, die caps en extra vraagtekens?)
Maar goed, ik ga naar de rdw, ik neem je raad ter harte en kijk wel hoe het gaat
Ik laat het wel horen hier...
-
NIX
- chaly addict
Ik zou ook niet op postcounts afgaan. Die van mij is alleen maar door geouwehoer in de relaxroom zo hoog. Maar je kunt natuurlijk even bij mensen hun eigen topics kijken in de plofponyhoek om te zien of iemand ergens daadwerkelijk ervaren in is of maar wat napapegaait. Niet rot bedoeld, hoor. In elk geval is op dit board best wat ervaring en kennis qua keuren en daar maak je nu al gebruik van.