Dat was het plan ook om dan gelijk zo'n rekje te halen.Mano schreef:Rij je toch even langs bij Loef,.. morgen is er lekker weer voorspelt, heb je gelijk een leuk ritje.
En zaterdag beun je de boel er op
Kleine vragen topic
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Re: Kleine vragen topic
Honda CoolDriver50
Ja, die lelijke* onderbeugels maken het vast wat steviger,...maar ze zijn zo lelijk (ik heb er dus een ss rekje op zitten
)
*maar je mag ze best mooi vinden hoor, dat deden ze bij Honda ook, anders zaten ze er niet op
*maar je mag ze best mooi vinden hoor, dat deden ze bij Honda ook, anders zaten ze er niet op
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Rekjes zijn volgens mij altijd door een importeur of wat dan ook gemonteerd, want bij CMS is er met uitzondering van de solo types, niks over te vinden..
Ga heen en vereenvoudig u!
Ahh. dan is het niet zo gek dat ik ze lelijk vind, is er dus ooit als extra onderdeel op gekomen om de zak van de importeur te spekkenKippenverver schreef:Rekjes zijn volgens mij altijd door een importeur of wat dan ook gemonteerd, want bij CMS is er met uitzondering van de solo types, niks over te vinden..
Daar past je regenpak tussen, die verkocht die importeur vast ookEric schreef:Alleen jammer dat je dan tussen het rek en de buddy, een best wel grote ruimte hebt.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Harry
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda SS50M (Deluxe)
Honda Z50GZ "Gorilla"
Honda Z50J1 "Monkey" - Locatie: Nabij Amsterdam
Na veel te hebben geworsteld met de chaly zijn vlinder carburateur heb ik de moed opgegeven. Ik wee vele hadden die al opgegeven maar goed eigenwijs eh!
Maar nu mijn vraag: wat is een goede carburateur voor de chaly en het hoeft niet onder het kapje. Hopelijk weten jullie wat!
Maar nu mijn vraag: wat is een goede carburateur voor de chaly en het hoeft niet onder het kapje. Hopelijk weten jullie wat!
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
c50, monkey teurHarry schreef:Na veel te hebben geworsteld met de chaly zijn vlinder carburateur heb ik de moed opgegeven. Ik wee vele hadden die al opgegeven maar goed eigenwijs eh!
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Harry
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda SS50M (Deluxe)
Honda Z50GZ "Gorilla"
Honda Z50J1 "Monkey" - Locatie: Nabij Amsterdam
butt head schreef:c50, monkey teurHarry schreef:Na veel te hebben geworsteld met de chaly zijn vlinder carburateur heb ik de moed opgegeven. Ik wee vele hadden die al opgegeven maar goed eigenwijs eh!
Het is trouwens een honda semi auto 3 versnellingen blok. Met 70cc en 50 cc kop. Hoeveel mm carb zou ik moeten pakken ?
-
butt head
- moppersmurf
maakt niet uit. afhankelijk of je gaat voor land snelhijds records of gewoon rond puffenHarry schreef:butt head schreef:c50, monkey teurHarry schreef:Na veel te hebben geworsteld met de chaly zijn vlinder carburateur heb ik de moed opgegeven. Ik wee vele hadden die al opgegeven maar goed eigenwijs eh!
Het is trouwens een honda semi auto 3 versnellingen blok. Met 70cc en 50 cc kop. Hoeveel mm carb zou ik moeten pakken ?
als je hard wil pak je een c90 of zo
als je langzaam wil c50/monkey
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Ik heb sinds kort een duozadel op m'n cee. Maar het probleem is dat ik geen voetsteuntjes heb... Heeft iemand een idee hoe ik wel kan monteren?
Mijn enige idee was om een gat in m'n achterbrug te boren waar ik een buis in plaats en ook een tap in draai om zo deze steuntjes te kunnen monteren:

Enkel beschik ik niet over de nodige gereedschappen, en is het ook vrij omslachtig. Dus kom maar met die tips!
Mijn enige idee was om een gat in m'n achterbrug te boren waar ik een buis in plaats en ook een tap in draai om zo deze steuntjes te kunnen monteren:

Enkel beschik ik niet over de nodige gereedschappen, en is het ook vrij omslachtig. Dus kom maar met die tips!
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
butt head
- moppersmurf
die gaten zitten normaal standaard al in je achterbrug als het goed is. of je hebt een platje in U profiel er aan zitten waar gatjes in zitten.Thomgun schreef:Ik heb sinds kort een duozadel op m'n cee. Maar het probleem is dat ik geen voetsteuntjes heb... Heeft iemand een idee hoe ik wel kan monteren?
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Dat is juist de grap, er zit helemaal niks in/aan...
Hetzelfde als bij deze achterbrug:

NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
butt head
- moppersmurf
ik zou niet zo in je achterbrug gaan boren als je er zoon exemplaar in hebt.Thomgun schreef:Dat is juist de grap, er zit helemaal niks in/aan...
rormaal zitten daar 2 bussen in gelast waar draad ingetapt zit of dat U profiel er op gelast.
maar johannes(4sbk) heeft voet steunen die je aan de achterwielas kan monteren of aan de ophang punten voor de schokbreker
andere toko's zullen die dingen ook wel hebben