Vandaag weer flink geknutseld. Wat kleine dingen zoals de koppelingskabel inkorten, andere vlotterbak eronder hangen, bobine meer massa gegeven, benzinekraan opnieuw monteren zodat hij niet meer blijft lopen als hij op closed staat en het achterlicht eraan gemaakt.
Ik heb nu het lassen een heel klein beetje onder de knie. Het accubakje is aangevuld met een steun voor het achterlicht:
Alles erop en eraan.
Ik heb nu ook een rondje gereden! Alles doet het prima, maar wel wat mankementen gevonden. De nieuwe tankdop lekt, dus ik heb de oude dop erop gezet. Ook is de sproeier volgens mij veel te klein, de brommer draait goed tot een bepaald toerental maar gaat daarna niet meer harder of hoger in toeren, hij gaat een beetje pruttelen. Dus... morgen afstellen, bedrading aanleggen en middenbok schilderen!
Het enige wat echt jammer is, is de te lange tellerkabel. Die moet ik nog eens in laten korten want dit is geen zicht.
Degene die hem willen bewonderen, zondag is er in Zeeland de Molentocht waar ook een stuk of 70 oude brommers aan meedoen, daar probeer ik bij te zijn! (Start op vliegveld Midden Zeeland om 11 uur).