Een heel lievvv Ctje
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
dat is um idd! wat een hoop reacties zeg, ben effe 4 uur weg en het topic staat vol, maar goed.
maare valbeugel is tof, helaas klappert dan wel je beenkap er tegen aan. dusse tja. helaas zitten er nu gaten ipv lampen op de beenkapjes,
Daarom die bloemen bij de 3t, die koppeling is irritant dus: c50at hendels te koop gezocht!
@ niek, het ss blokje ligt op mijn kamer half gestript om een raar geluid eruit te krijgen en het liefst ook de lekkages. dat kost tijd en geld en ik heb beide niet, daarom immi bral
lekker kilometers maken. ss blokje heeft gelukkig wel CDI en gaat er ook weer onder komen.
maare valbeugel is tof, helaas klappert dan wel je beenkap er tegen aan. dusse tja. helaas zitten er nu gaten ipv lampen op de beenkapjes,
Daarom die bloemen bij de 3t, die koppeling is irritant dus: c50at hendels te koop gezocht!
@ niek, het ss blokje ligt op mijn kamer half gestript om een raar geluid eruit te krijgen en het liefst ook de lekkages. dat kost tijd en geld en ik heb beide niet, daarom immi bral
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
Michiel Vlaanderen
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: 2x Chaly (moto)
CB400F
XR75 (motorkenteken in wording) - Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
valbeugel
ik ga ook voor de beugel... zijn die ergens te koop of is dat custom made, japans import?
ik ga aanstaand weeknd beginnen mijn c op te knappen (helemaal uit elkaar) en wil een "oldskoolrallylook" aan geven, is zo'n beugel wel vet!

misschien ff een nieuwe topic moeten plaatsen
ik ga aanstaand weeknd beginnen mijn c op te knappen (helemaal uit elkaar) en wil een "oldskoolrallylook" aan geven, is zo'n beugel wel vet!

misschien ff een nieuwe topic moeten plaatsen
Laatst gewijzigd door Michiel Vlaanderen op 19 nov 2008 11:00, 3 keer totaal gewijzigd.
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
ik denk persoonlijk dat het een beugel is van een ander model brommer komt, zoiets?

Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
dat kan wel duren totdat je een ons weegt!ook al zit je daar al bijna aanjohn schreef:jeuj!Roxanne schreef:De valbeugel bewaar ik. Als ik hem weg zou doen bij jij de eerste John aan wie ik zal denken voordat ik hem echt verkoop.john schreef:inderdaad, verkoop maar aan mij!
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
ik zal wel een detail foto maken morgen avond. dat zal meer zeggen.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
ik denk dat hij eerder op die cee van haar rijdt, dan op de brommer die hij nu aan het opknappen isjos123 schreef:dat kan wel duren totdat je een ons weegt!ook al zit je daar al bijna aanjohn schreef:jeuj!Roxanne schreef:De valbeugel bewaar ik. Als ik hem weg zou doen bij jij de eerste John aan wie ik zal denken voordat ik hem echt verkoop.john schreef:inderdaad, verkoop maar aan mij!
Voor alles is een naam, een gat in de muur heet raam en rechtop liggen dat is staan.
Lantaarnpaal met takken is een boom, kijken met je ogen dicht is een droom.
De zon die 's nachts schijnt heet maan en een gele komkommer is banaan.
Lantaarnpaal met takken is een boom, kijken met je ogen dicht is een droom.
De zon die 's nachts schijnt heet maan en een gele komkommer is banaan.