dus zeg wa je wilt , maakt me niks uit
Militare Honda SS50
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
- Bezit: Ontelbaar!
als je zelf nu een ritje organiseerd dan komen we met ze allen in friesland een ritje rijdenHondaRat schreef:ach ik wacht nog wel even tot er een meeting is die ong 100km max weg is , maar alle leuke meeting's zijn ver weg
Ctjes for life and SSjes after for ever.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Eentje die begint in de stad Groningen. Lijkt mij ook wel leukhonda sleutelaar schreef:als je zelf nu een ritje organiseerd dan komen we met ze allen in friesland een ritje rijdenHondaRat schreef:ach ik wacht nog wel even tot er een meeting is die ong 100km max weg is , maar alle leuke meeting's zijn ver weg
-
MakSS
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
ja en dan via arnhem naar friesland gaat.thijsperdok schreef:Eentje die begint in de stad Groningen. Lijkt mij ook wel leukhonda sleutelaar schreef:als je zelf nu een ritje organiseerd dan komen we met ze allen in friesland een ritje rijdenHondaRat schreef:ach ik wacht nog wel even tot er een meeting is die ong 100km max weg is , maar alle leuke meeting's zijn ver weg
Rat Bike-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
MakSS schreef:ja en dan via arnhem naar friesland gaat.thijsperdok schreef:Eentje die begint in de stad Groningen. Lijkt mij ook wel leukhonda sleutelaar schreef:als je zelf nu een ritje organiseerd dan komen we met ze allen in friesland een ritje rijdenHondaRat schreef:ach ik wacht nog wel even tot er een meeting is die ong 100km max weg is , maar alle leuke meeting's zijn ver weg