Normale verzekering

Hier kun je praten over je honda.
René
Admin
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50

Re: Normale verzekering

Bericht door René »

chaly-dude schreef:Als ik ergens nooit iets zal verzekeren is het wel bij Datzo!
Dan heeft de reclame wel effect. :lol: Datzo is de slechte, ditzo de goeie.
ciebie
4T-MSB zombie
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project

Bericht door ciebie »

Kippenverver schreef:
ciebie schreef:ik ben 17 en heb ook gewoon een oldtimer verzekering om m'n eigen naam, kost me 4 euro per maand! :) WA en volgens mij zelfs gratis passagier meeverzekerd! alles volgens de regels, niet op mn vaders naam of iets..

owja, LONDON verzekering

en een Novio is toch oldtimer? dus moet kunnen dacht ik zo
Jij hebt het vast via een tussenpersoon gedaan of niet?
ik heb gewoon op de site van LONDON de verzekering afgesloten, gaf geen foutmeldingen ofzo.. en toen ik hier in de buurt bij zo'n verzekeringswinkeldinges een handtekening moest gaan zetten ook niks geen gezeur.. dus neem aan dat het goed is!

ik gebruik hem best wel dagelijks maar kmstand is nooit gevraagd dus controle kan niet
maargoed, ik ga ervan uit dat alles goed zit..
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Als je voor grote schades zorgt gaan ze vervolgens uitzoeken of je je brommer niet onrechtmatig gebruikt. Dus bijvoorbeeld in de buurt rondvragen of je dagelijks naar school rijdt op die brommer. Als je in de woon-werk spits iets veroorzaakt ben je volgens mij sowieso de pineut.
Als de schade-uitkering na een ongeluk in de miljoenen loopt (bijvoorbeeld, je rijdt de kostwinner van een gezin invalide zodat deze zijn werk niet meer kan uitvoeren), gaan ze dus mooi wel zoeken naar manieren om er onder uit te komen.

Voel je dus niet veilig met een oldtimerverzekering en een ongecontroleerde kmstand...

Er zit/zat hier iemand op het messageboard die daar ervaring mee had.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Jurrien schreef:... gaan ze vervolgens uitzoeken of je je brommer niet onrechtmatig gebruikt. Dus bijvoorbeeld in de buurt rondvragen of je dagelijks naar school rijdt op die brommer. Als je in de woon-werk spits iets veroorzaakt ben je volgens mij sowieso de pineut.
...
Even uit nieuwdgierigheid: dit wordt vaak gezegd, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het werkelijk gebeurde. Wie heeft er ervaring mee?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

ml03zl had/heeft een maatje die het overkomen was.. Hij waarschuwde hier dus ook altijd voor.

Gelukkig rijden Hondarijders niet zoveel mensen invalide, dus erg veel ervaring is er niet.. Maar dat wil niet zeggen dat elke oldtimerverzekering maar goed is.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
niek is ik
4T-MSB heilige
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.

Bericht door niek is ik »

collega van me pa heeft er ervaring mee, opgevoerde scooter. schade gemaakt, rechtzaken geweest, maar werd 20.000 euro uit eigen zak betalen(wat nog niks is stel dat je iemand invalide rijd)

en ja zo zijn er meer mensen.

En houd er rekening mee dat stel het gebeurd bij je broertjes, indien ze nog geen 18 zijn de kosten ook nog eens op je ouders komen...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
KiP
postslet

Bericht door KiP »

al verzeker je een brommer normaal als hij ook maar iets te hardt rijd of er klopt ook maar iets niet ben je de sjaak ze zulen er altijd onder uit willen komen
Jurrien schreef: 22 mar 2024 15:32 Houden zo. Iets van tweeëntwintig jaar moet je niet veranderen.
XL50deSeauje
The 4T-MSB is my life!
Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
Contacteer:

Bericht door XL50deSeauje »

Jurrien schreef:Als je voor grote schades zorgt gaan ze vervolgens uitzoeken of je je brommer niet onrechtmatig gebruikt. Dus bijvoorbeeld in de buurt rondvragen of je dagelijks naar school rijdt op die brommer. Als je in de woon-werk spits iets veroorzaakt ben je volgens mij sowieso de pineut.
Als de schade-uitkering na een ongeluk in de miljoenen loopt (bijvoorbeeld, je rijdt de kostwinner van een gezin invalide zodat deze zijn werk niet meer kan uitvoeren), gaan ze dus mooi wel zoeken naar manieren om er onder uit te komen.

Voel je dus niet veilig met een oldtimerverzekering en een ongecontroleerde kmstand...

Ik vlamde met mijn 1250 km per jaar verzekering in Luxemburg door een winkelruit, dat was gelukkig geen probleem :D
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
XL50deSeauje
The 4T-MSB is my life!
Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
Contacteer:

Bericht door XL50deSeauje »

Eric schreef:
XL50deSeauje schreef:
Jurrien schreef:Als je voor grote schades zorgt gaan ze vervolgens uitzoeken of je je brommer niet onrechtmatig gebruikt. Dus bijvoorbeeld in de buurt rondvragen of je dagelijks naar school rijdt op die brommer. Als je in de woon-werk spits iets veroorzaakt ben je volgens mij sowieso de pineut.

Ik vlamde met mijn 1250 km per jaar verzekering in Luxemburg door een winkelruit, dat was gelukkig geen probleem :D

Dat zijn ook niet echt hoge kosten.
Voor hun niet nee, maar ik was allang blij dat ik die centen niet zelf hoefde neer te tellen...
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
Thizzle
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Thizzle »

hema al geprobeerd?
Plaats reactie