die heb ik ookarnold-d schreef:die standaard
dus als iemand nog een ss50 zijstandaard heeft, hier hier!
die heb ik ookarnold-d schreef:die standaard
bij leertouwer verkopen ze toch gewoon een onderstel met zijstandaard eraan?ciebie schreef:die heb ik ookarnold-d schreef:die standaard![]()
cb heeft een andere steppenbalk.schwantz34 schreef:bij leertouwer verkopen ze toch gewoon een onderstel met zijstandaard eraan?ciebie schreef:die heb ik ookarnold-d schreef:die standaard![]()
dat wil ik ook gaan doen dusarnold-d schreef:cb heeft een andere steppenbalk.schwantz34 schreef:bij leertouwer verkopen ze toch gewoon een onderstel met zijstandaard eraan?ciebie schreef:die heb ik ookarnold-d schreef:die standaard![]()
je moet gewoon de standaardzooi eruit slijpen, er op de orginele cb steppenbalk lassen.
Heb ik denk ik liggen, ben er alleen niet zeker meer van.ciebie schreef:dat wil ik ook gaan doen dusarnold-d schreef:cb heeft een andere steppenbalk.schwantz34 schreef:bij leertouwer verkopen ze toch gewoon een onderstel met zijstandaard eraan?ciebie schreef:die heb ik ookarnold-d schreef:die standaard![]()
je moet gewoon de standaardzooi eruit slijpen, er op de orginele cb steppenbalk lassen.alleen om daar nou een nieuwe steppenbalk voor te gaan kopen..
liever een kromme/kapotte die iemand nog heeft liggen en niet meer gebruikt

van een belg, yay \0/Lejon schreef:Als ik hem was had ik het meteen gedaan want hier zie je ze nooit. In de hele tijd dat ik hier op het msb zit pas 1 gezien. Een blauwe
Als de prijs juist is... ik dan misschien ook welciebie schreef:ik wil ook wel mee doen:) als het niet teveel kost uiteraard!