Zondag 7 februari 2010 "Wanneer gaat het dooien " rit
-
Luke de Klein
- Frequent 4T-MSB visitor
Re: Zondag 7 februari 2010 "Wanneer gaat het dooien " rit
Een beetje jammer dat ik nog geen rijbewijs heb, anders had ik zeker mee gewild!
C50 TT 1983!
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Herman organiseerd zo'n beetje iedere zondag een ritje, dus de kans om mee te gaan komt nog wel 
Ik ga zondag een nieuw product rijden. In overleg met een Dealer(met ondersteuning van de Super Motor Company) word ik test rijder van een C50 Black.( zondag even met een andere kleur, de mijne is besteld) Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen.
Ik zal de machine flink aan de tand gaan voelen de komende tijd en kijken hoe lang hij het volhoudt.Uiteraard zal ik de machine net zo onderhouden als iedere andere waar ik op rijd.
De T-REX van Skyteam heeft het tot nu toe zeer goed volgehouden, 5500 km zonder enig probleem. Dat kan betekenen dat de Chinezen langzaam aan betere producten gaat maken.
Ik zal de machine flink aan de tand gaan voelen de komende tijd en kijken hoe lang hij het volhoudt.Uiteraard zal ik de machine net zo onderhouden als iedere andere waar ik op rijd.
De T-REX van Skyteam heeft het tot nu toe zeer goed volgehouden, 5500 km zonder enig probleem. Dat kan betekenen dat de Chinezen langzaam aan betere producten gaat maken.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
zoals ik die nieuwe cee zag, dat mag er nog wel het een en ander gebeuren wil het op nivea skyteam vandaag de dag komen...
al is 5500 km nog niks natuurlijk...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Gedeeltelijk mee eens, 5500 km in 3 maanden en in de winter onder moeilijke omstandigheden.niek is ik schreef:zoals ik die nieuwe cee zag, dat mag er nog wel het een en ander gebeuren wil het op nivea skyteam vandaag de dag komen...
Ik ben goed bekend met Skyteam want ik heb ze zelf verkocht en weet wat de problemen zijn.
De bedrading is natuurlijk niet van de degelijkheid van Honda, hij heeft ook geen Gel accu.
We moeten vooral geen vergelijk maken met Honda.
Er is iemand in Zevenaar met een Skyteam DAX die zijn machine super onderhoud, wel de nodige problemen heeft gehad en er al 17000 km mee heeft gereden.(2008-2009)
Ik ken kosten die hij heeft gemaakt en dat valt ,motorisch, reuze mee.
Zijn machine is nog standaard en daar zit nu net het geheim, een goed ingereden machine loopt na verloop van tijd makkelijk 65 km/uur
De T-REX 125 volgens het instructieboekje 82km/uur loopt nu 101km/uur echte Km's (bij ons getest).
Ik ben echt benieuwd hoe die C zich gaat gedragen, niemand heeft er nog enige langdurige ervaring mee.............
Zover mij bekend zijn er maar een handje vol verkocht sinds de introductie.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Zit net m'n vage foto's van de smc van rosmalen te bekijken en het valt me net op dat die immi c zowel een hoofdstandaard als een zijstandaard heeft. 
Sjongejonge, conservatieve ouwerik! Je bent zeker ook nog van het type wat respect heeft voor z'n ouders..NIX schreef:Nee, hij moet gewoon naar zijn ouders luisteren en ze laten zien dat ie op dat ding kan rijden met een blokje rond het huis. Zijn ouders zijn de jouwe niet. En het ligt vol sneeuw.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Krijg je vanzelf van een mattenklopper of een slipper...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
De slipper was alleen voor m'n broertje nodig.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.