Blok start helemaal niet meer na regen. Valse lucht?

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Jurrien
chaly's angel

Re: Blok start helemaal niet meer na regen. Valse lucht?

Bericht door Jurrien »

Wat een verschrikkelijk topic. Echt elke conclusie die je zelf trekt is de verkeerde, je prutst maar wat aan (blok uit elkaar halen?!) en de beste tips die hier gegeven worden reageer je niet op.

Echt, breng je brommer naar de brommerwinkel en hou op met posten hier.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

Misschien wel handig als je ook je woonplaats in je profiel zet.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Ik zou gewoon de banden gaan plakken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Arontje91
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Arontje91 »

Jaime schreef:
Arontje91 schreef:Nou heb een topic gemaakt of iemand kan komen helpen. Als diegene misschien meteen kan constateren wat het probleem is kan ik misschien nog even wat bezuinigen, want ik zit echt heeel krap bij kas.
Heb tevens gisteren een stukje van mijn bougiekabel eraf geknipt. Hij fonkt al wel weer iets feller, maar hij start nog steeds niet...

even iets ander Arontje91, prima dat je krap bij kas zit maar zoals jurrien al zegt je doet geen eene F*CK met de andwoorden die wij geven.
Je kan je brommer soms niet maken zonder er nieuwe of andere onderdelen in te klappen!
Daarbij komt nog eens bij dat je niet een kant en klaar andwoord kan verwachten zo pof van het internet omdat je zelf ook handig moet zijn en de reaktie probeert uit te voeren en te kijken of het helpt.
Ook zijn er liefhebbers die jou mischien wel willen helpen met de brommer aan huis, als je maar wat koffie of een biertje heb(kost dus niks).
Ik vroeg het omdat ik jou mischien wel even thuis met je brommer wou helpen, maar dit kan je nu wel vergeten daarom dat ik jou reaktie heb gequote.

Ik hoop voor je dat je je brommer weer aan de praat krijgt maar ik ga in dit topic niet meer reageren omdat ik me er nogal aan erger.

Greetings Jaime
Spijtig dat het allemaal zo negatief overkomt. Ik doe degelijk wel wat jullie mij allemaal aanraden. Heb eigenlijk alleen maar dingen gedaan die jullie allemaal gezegd hebben. Behalve dat blok dan uit elkaar halen, maar dat was ook omdat ik van zuiger wisselde die origineel bij de kit hoorde. Dacht dat ik een gk4 zuiger nodig had, maar dat was dus niet zo.

En ik ben nu nog steeds rond aan het kijken op rovaza, daxdodo voor een nieuwe bobine, bougiekabel, dop en de bougie zelf zoals Jaime zei. Tussentijds probeer ik nog steeds van alles omdat ik zooo graag wil dat ie gewoon weer start.
En ik had echt niet verwacht dat er iemand voor een kopje koffie of een kratje bier zo willen helpen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt op een forum.

Het lijkt misschien alsof ik nergens op reageer en gewoon doelloos post. Het is meer dat ik zoveel vragen heb en daar word altijd op geantwoord. Maar dan vergeet ik weer daarop terug te antwoorden.
Ik apprecier elke soort oplossing of hulp die geboden word.

Is er dan nog iemand (fingers crossed) die mij zou willen helpen met mijn blok???? Voor een kop koffie, lekker loungen in de haagse lounge, voor een rondje op de kartbaan, voor een fles malibu, voor een rondje rijden met een van mijn rc auto's het maakt niet uit. Zeg het maar!

Ik hoop dat iemand er nog reageren wilt :( .

Groeten Aron
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Zet je woonplaats eens in je profiel.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
RobHonda
The 4T-MSB is my life!

Bericht door RobHonda »

Of reageer even op je PB.
Den Haag toch?
Plaats reactie