uitlaat geluid?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: uitlaat geluid?
Niet echt (plaatwerk is te dun)
hmm is er geen andere manier dan?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
mig/tig, alles waarmee je meer controle over de warmteinbreng hebt. Dit om een gatenkaas te voorkomen.
als je er eendemper in pleurt wil het ook nog wel eens helpen om dat gerammel te stoppen heb ik mij laten vertellen..
correct me ifim wrong...
correct me ifim wrong...
O.K. wanneer je GELUK hebt, wordt het loszittende schotje schuin gedrukt waardoor deze meer steun heeft aan de einddemper. Met 50cc lukt dan uitstel van executie, met meer cc's drukt dan gewoon het volgende schot los.
Zoek uit welk schot het is en of het niet meer is dan één schot dat loszit, met dat idee van een gatje boren en vast/op lassen, kun je vast voor een appel en een ei bij een metaalbewerker terecht.
Zoek uit welk schot het is en of het niet meer is dan één schot dat loszit, met dat idee van een gatje boren en vast/op lassen, kun je vast voor een appel en een ei bij een metaalbewerker terecht.
-
firestone
- 4T-MSB addict
- Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Om het simpele feit ik een hoge uitlaat zoek voor een project en het gerammel mij niks uitmaaktniba schreef:snap niet goed waarom je een uitlaat die stuk is van binnen wilt omruilen tegen een uitlaat die nieuw is??
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50