Maar dat doe je dus niet als je de Dax zonder papieren en type plaatje verkoopt.4taktspecials.nl schreef: ↑24 jul 2024 22:27 Ga zo wie zo niet lopen kloten frames en nummers.
Hij gaat zonder kenteken weg , wel met kopie van kenteken waar nummers opstaan.
Ga me naam niet aan foute handel hangen en een koper belazeren .
Wil zelf ook niet geflikkerd worden dus doe dat zeker niet bij een ander.
Na mij weten ben ik altijd open en transparant in me hobby handel
Denemarken is een land van de Europese uni dus als jij het frame nummer daar doet registreren gaat er waarschijnlijk al een. Alarm bel rinkelen met in een Europees land rijd al zo'n voertuig rond .met dat nummer. Kan die man gewoon de brommer in het out ijzer gooien.
Stel hij doet het niet registreren daar en rijd iemand dood en laat de Dax daar liggen ze gaan daar het frame nummer controleren dan staan ze bij jou op de stoep om dat jij eigenaar bent heb hem niet geregistreerd heb staan als gestolen.
Stel jij denkt die man heeft hem op gehaald en jij registreert hem als gestolen dan kan hij hem niet registreren in Denemarken om dat hij hier al gestolen staat.
Dus gewoon even naar het rdw om hem te exporteren. Dan staat hij niet meer op jou naam dus bent ook geen eigenaar meer
Of alles op een ander frame houden die voor verkoop laten controleren of hij gestolen is dan met verkoop verklaring verkopen met het kenteken loze frame dan kan je het frame met kenteken bewaren als hij er mee akkoord gaat.
Ik weet wel als ik iets zou gaan kopen en ze gaan kloten met nummers andere frames of andere onzin dan komt me toch echt wel het stoom uit de oren als ik er achter kom als ik net halve wege ben van een 1500km trip