de oplossingSaik0 schreef:Het is lampjestijd hoor ik het, vond het gek dat mijn koplamp ineens zoveel licht gaf... Achterlicht kapot! Oh en alle knippers ook trouwens. Kut trilbak.
Goed voor achter en knipperlichten, trillen echt niet meer stuk!
de oplossingSaik0 schreef:Het is lampjestijd hoor ik het, vond het gek dat mijn koplamp ineens zoveel licht gaf... Achterlicht kapot! Oh en alle knippers ook trouwens. Kut trilbak.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

ik ken jongens met hele andere ervaring met die led bagger.Mano schreef:de oplossingSaik0 schreef:Het is lampjestijd hoor ik het, vond het gek dat mijn koplamp ineens zoveel licht gaf... Achterlicht kapot! Oh en alle knippers ook trouwens. Kut trilbak.
Goed voor achter en knipperlichten, trillen echt niet meer stuk!

puntjesbaggermeuk inderdaat, maar had toevallig nog een setje van die ondingen bij me(oude waren aan een kant totaal tot op het ijzer opgebrand) , maar een slechte soldering op de nieuw geinstaleerde condensator was de boosdoener.Eric schreef:toerieteller schreef:iemand zijn ss gefikst die vonkloos was op dat moment.
Puntjes?
cdi for life! 
probeer het gewoon bij je lokale auto onderdelen shop. online zijn de prijzen zo tussen te 6 en 12 euro per lampje, maar daar komt vaak nog de bezorging bij.Saik0 schreef:Heb je ook een goedkoop adresje voor die led lampjes? Thnx!

cdi for life! 
Uitgraven hoefde niet, staat gewoon voor de deur, maar verder wel zo'n beetje hetzelfde als hierbovenbutt head schreef:de cd uit gegraven.
olie gepijlt
is een keer gekeken of de ketting gesteld moest worden naar 3000km er mee rond gereden te hebben. kon het moertje maar een kwart slag draaien om hem weer op de juiste spanning te krijgen.