stationair standaard, geen idee wat deze is,TooCrash schreef:Welke maat stationair sproeier doet nu dienst?
24 mm op 88 cc? is dat niet wat groot?
-naar verwachting tussen 87 en 100-
goh hier word er zelfs een 26 op een 72geplaceerd
stationair standaard, geen idee wat deze is,TooCrash schreef:Welke maat stationair sproeier doet nu dienst?
24 mm op 88 cc? is dat niet wat groot?
-naar verwachting tussen 87 en 100-
There's a lot to remember, there's a lot to forget.NIX schreef:Wat een flapfloeper.
nieuw bami vorkje scoren voor een paar tientjesxinix schreef:Iemand een goede tip om de voorpoten van mijn Skyteam dax (barrel) weer recht te krijgen.
Veert nog wel, maar binnenpoten zijn krom.
Is het uberhaupt nog een beetje te richten?
Heb al gezocht, maar kan nog niet echt iets vinden. Misschien toch maar een verzoekje hier op het forum plaatsen.butt head schreef: nieuw bami vorkje scoren voor een paar tientjes
There's a lot to remember, there's a lot to forget.NIX schreef:Wat een flapfloeper.
Zijn iets duurder, worden normaal als hele vork met t-stuk en remmerij aangeboden. zal ff zoeken of ik losse poten kan vinden.butt head schreef:nieuw bami vorkje scoren voor een paar tientjesxinix schreef:Iemand een goede tip om de voorpoten van mijn Skyteam dax (barrel) weer recht te krijgen.
26mm met schijfrem.nielspbr schreef:Zijn iets duurder, worden normaal als hele vork met t-stuk en remmerij aangeboden. zal ff zoeken of ik losse poten kan vinden.butt head schreef:nieuw bami vorkje scoren voor een paar tientjesxinix schreef:Iemand een goede tip om de voorpoten van mijn Skyteam dax (barrel) weer recht te krijgen.
26 of 30mm?
26mm http://www.staxter.com/oscommerce/catal ... cts_id=232
30mm http://www.staxter.com/oscommerce/catal ... cts_id=233
Ik ga 1 dezer dagen een langs bij een bevriende schadehersteller / autospuiter. Eens kijken of hij er iets mee kan. en een grote bankschroef heeft.NIX schreef:Ik heb ze al vaker rechtgebogen met en dikke pijp en en hele grote bankschroef. Ik bedoel niet de hydrovorkjes.
metallic paars?xinix schreef:Ik ga 1 dezer dagen een langs bij een bevriende schadehersteller / autospuiter. Eens kijken of hij er iets mee kan. en een grote bankschroef heeft.NIX schreef:Ik heb ze al vaker rechtgebogen met en dikke pijp en en hele grote bankschroef. Ik bedoel niet de hydrovorkjes.
Daar moet het barrel toch ff heen, er moet ook nog een ander kleurtje op de dax.
Daar heb ik wel aan gedacht idd, maar het wordt waarschijnlijk ....butt head schreef: metallic paars?![]()
Lijkt me ook wel wat....nielspbr schreef:metallic pink azalea