even een upje vanwege een nieuwe zuiger, die ik net heb aangeschaft, het is een gb3 zuiger en er staat gb0 op de toko'stikker?.
dacht even slim te zijn en op de bonnefooi een ot 70 zuigertje te scoren(zocht een zuiger met een hoger puntdakvormpje).
ik dacht echt dat gb0 een oud type zuiger was...is het ook, maar!, deze heeft de zelfde hoogte als een ot zuiger(pistonpen en rand bovenkant zuiger), is alleen voor een econemy kopje zo te zien......erg platte bovenkant, met ruimte voor de squisherea rondom.
dus er kan er weer eentje bij de faq.(gb3 is voor OT kruk, voor c90 ecokleppenkop met squish)
ook wilde ik even een toelichting geven over de strakke nokkenasketting en het tikken van de kleppen/kop/zuiger.
wat bleek nou?? de immibamimeukkop(nemeco) paste echt gewoon totaal niet op deze setup
vlamfront was totaal ziek(zuiger was blingbling aan een kant en teerzwart aan de andere zijde na 120 km rijden)
en ook de kophoogte was anders (dus de nokkenasketting was aan de krappe kant

).
uiteindelijk een immikop voor een c90 gekocht, en daarmee vrolijk de verdere inrij km gemaakt , en er mee op vakantie naar zweden geweest(3500km).
vond de power/topsnelheid iets minder dan de ot power die ik gewend ben, maar er zat ook een iets krappere carb en nokkenstok in de gb2 setup.