lupomob schreef:Moet je hem even op zijn voorhoofd zetten.
Ie ie zo weg hoor
KiP schreef:...
je moet hem niet alleen bij hem in de buurt leggen
lupomob schreef:Moet je hem even op zijn voorhoofd zetten.
Ie ie zo weg hoor
KiP schreef:...
je moet hem niet alleen bij hem in de buurt leggen
Lijkt me wel jajohn schreef:ik weet dat je in een bak van een bakbrommer niemand mag vervoeren,
maar als je nu een zijspan bak maakt. mag je daar wel iemand in vervoeren? aangezien het een zijspan is en geen bak brommer
http://www.4takt.net/viewtopic.php?f=55 ... an#p420435
Ik ken wel lui die alsnog iemand voor in de bak vervoeren, maar die hebben er dan ook een auto stoel/bank met gordels in gemaakt.john schreef:ik weet dat je in een bak van een bakbrommer niemand mag vervoeren,
maar als je nu een zijspan bak maakt. mag je daar wel iemand in vervoeren? aangezien het een zijspan is en geen bak brommer
Ja, klik maar op dat linkje van John.robertsp schreef:Mag je een zijspan op je brommer dan?
Ik dacht dat tweewieler wél spijkerbanden mochten hebben. Dat zou dus enkel mogen met kunststof 'spijkers'?NIX schreef: ....
Banden
Artikel 5.6.27
De banden mogen geen beschadigingen vertonen waarbij het karkas zichtbaar is. De banden mogen geen uitstulpingen vertonen. Over de gehele omtrek en breedte van het loopvlak van de banden moet profilering aanwezig zijn. Het loopvlak van de banden mag geen metalen elementen bevatten die tijdens het rijden daarbuiten kunnen uitsteken. De op de band aangegeven draairichting moet overeenkomen met de draairichting van de band in voorwaartse rijrichting van de bromfiets.
...
waarschiijnlijk zijn het steeklampjes , natuurlijk kan ik niet zien wat voor teller je hebt maar misschien even een foto maken en dan pasKiP schreef:wat voor lampjes stop ik in de fitting van mijn teller nu ik 12v heb in plaats van 6v (ik heb geen idee wat die kleine lampjes zijn)
ja toch ik kan ze alleen nergens vinden maar dat zal wel aan mij liggenNIX schreef:12V lampjes zou ik doen.
Elke 4-T toko heeft ze en veel automaterialenzaken hebben 12V zeker, ook de kleine C-teller lampjes. Ik heb ze gewoon bij Loef gehaald.KiP schreef:ja toch ik kan ze alleen nergens vinden maar dat zal wel aan mij liggenNIX schreef:12V lampjes zou ik doen.