Ok, dan ga ik er vanuit dat ik weinig meer hoef te doen. De as is nooit gedemonteerd geweest en bungelt nog in het rechter carter, als het goed is moet ik hem dus nu gewoon weer in het glijlager in het linker carter kunnen mikken zonder iets los te hoeven halen.Edo schreef:Niet aan het einde.. Als je je as in het linkercarter legt moet je halverwege de as een circlip+ring op die plek monteren. Daarna komt pas het rechter-midden-carter erop. Die voorkomt dat je de as uit zijn glijlager kan trekken. Voor zover ik weet heeft NT die ook..Daan schreef:Tja, en toch weet ik het niet met die kickring, hij staat niet op de partslist (niet doorslaggevend, maar toch) en de ring die in aanmerking zou komen is veel te groot. Nu lijken alle ringen die ik had op hun plaats te zitten..Dus als iemand meer dan een vermoeden heeft of er aan het eind van de kickas nog een ring hoort dan hoor ik het graag, anders houden we het maar zo.
Enneh, bedankt voor die tangentips, maar m'n pa heeft zat van die tangen liggen, alleen heb ik die niet in mijn studentenkamer
Dusss...
Challenge accomplished.nielspbr schreef: Eeh, nee. Het alternatief is pielen met 2 schroevendraaiers en rondvliegende circlips.