ik heb er nog wel 2 liggen die even goed werken als alle andere sjaly teurtjes.
maar bedoelt hij nou met goed werkende sjaly teur. een teur die zo goed werkt als alle andere sjally teurs of een teur doe zo goed werkt een ss teur?
hotroddax schreef:dat ziet er alles behalve honda uit, en het is nog 2 takt ook.
butt head schreef:
maar bedoelt hij nou met goed werkende sjaly teur. een teur die zo goed werkt als alle andere sjally teurs of een teur doe zo goed werkt een ss teur?
Ook nooit aangeraakt! Gaat prima! Alleen de punten moeten gesteld...Midnight Creations schreef:butt head schreef:
Mij dunkt de carb van de foto.![]()
Ben blij dat ik bij mijn mannenbrommer de schroefjes op de carb nooit heb aangeraakt, die deed het prima en naar mijn weten nu nog steeds! (Blauwe chaly van de bommervoetbal op de Hondadag)
nielspbr schreef:vette bougie op een 4t?
nielspbr schreef:vette bougie op een 4t?
Ilja1974 schreef:Hallo,
Ik kwam deze advertentie hier niet tegen maar het is wel leuk voor de gene die snel met zijn ss of cd stil wil staan.
http://link.marktplaats.nl/m848056711
Groetjes Ilja
Jaa, leuk. Bami maar dan met een motor die op iets niet-bestaands is gebaseerd met veel elektronica. Vast superbetrouwbaar!