(1.60x4.00)
Dat ligt eraan hoeveel geld je verdient.... Als je in aanmerking komt voor sociale huur en huursubsidie is t best okeEric schreef:Is huren niet vaak duurder dan kopen?
Hoeft geen sociale huur te zijn.XL50deSeauje schreef:Dat ligt eraan hoeveel geld je verdient.... Als je in aanmerking komt voor sociale huur en huursubsidie is t best okeEric schreef:Is huren niet vaak duurder dan kopen?
Dit is voor alleenwonenden van "23 jaar of ouder, maar jonger dan de AOW-leeftijd".Belastingdienst schreef: uw rekenhuur minimaal € 226,98 en maximaal € 699,48 per maand is
uw inkomen maximaal € 21.600 per jaar is
u maximaal € 21.139 aan vermogen hebt
Eric schreef:Moet je even kijken wat je krijgt voor die 226,98. In Wageningen al helemaal niets en huren is p.m. ook al duurder dan kopen. Ook heb je gewoon helemaal niets als je huurt. Maar het is inderdaad ook waar dat je nu ongeveer 20 tot 40.000 euro kwijt bent, als je je huidige huis, een jaar of 7 terug, hebt gekocht.
Alleen doen de banken moeilijk om je de hypotheek te geven als je geen modaal inkomen hebt.
john schreef:In amsterdam heb je weinig keuze. schijnt zelfs lastig in de Bijlmer te zijn om iets te vinden.
Ik ben nu 9 jaar ingeschreven voor de bollenstreek. Ik ben net even gaan kijken, heb nog steeds weinig kans op sociale huurwoning. echt bizar.
Auw! Voor duidelijk minder dan dat geld heb ik een complete eengezinswoning in Lelystad. Wat natuurlijk wel koop is, maar dat krijg je met een dergelijk inkomen ook wel gefinancieerd hoor...butt head schreef:hoorde ik laatst iets op de radio over 1 persoons huurwoningen in amsterdam. lees 2 zeecontainer op elkaar op een braak liggend terrein.
was ook weer zo'n hip project voor starters. koste meer als 700 zoveel per maand en werd uit gegaan van een inkomen tussen de 25.000 en 40.000 euro per jaar.
kom op mensen je wil toch niet voor zo veel geld in een paar zeecontainers zitten of wel.
Inderdaad.john schreef: Ik ben nu 9 jaar ingeschreven voor de bollenstreek. Ik ben net even gaan kijken, heb nog steeds weinig kans op sociale huurwoning. echt bizar.
apae01 schreef:Auw! Voor duidelijk minder dan dat geld heb ik een complete eengezinswoning in Lelystad. Wat natuurlijk wel koop is, maar dat krijg je met een dergelijk inkomen ook wel gefinancieerd hoor...butt head schreef:hoorde ik laatst iets op de radio over 1 persoons huurwoningen in amsterdam. lees 2 zeecontainer op elkaar op een braak liggend terrein.
was ook weer zo'n hip project voor starters. koste meer als 700 zoveel per maand en werd uit gegaan van een inkomen tussen de 25.000 en 40.000 euro per jaar.
kom op mensen je wil toch niet voor zo veel geld in een paar zeecontainers zitten of wel.
Overigens zijn flats in Amsterdam Noord ook wel voor redelijke bedragen te koop, zonder dat je gelijk in een tokkie-buurt woont.
Met gratis snorkel erbij, zeker.nielspbr schreef:Ik had toendertijd mazzel dat er een aantal tegelijk beschikbaar kwamen.