Goed bezig met je project, gaaf! En die witte spatborden zijn echt tof!
Heb je mij vanmiddag niet voorbij M+ horen vlammen rond half 4? Of was je daar niet
Zou kunnen...Maar er rijdt ook echt een C!Edo schreef:Hey F!MO,
Goed bezig met je project, gaaf! En die witte spatborden zijn echt tof!
Heb je mij vanmiddag niet voorbij M+ horen vlammen rond half 4? Of was je daar niet
Ik ben ook benieuwd hoe die tegels klinken!Ronaldo schreef:+1four_stroker schreef:Gelukkig zijn de tegels mooi opgeknapt tijdens je project. :mrgreen:
Waar blijft het geluidsfragment?
Ach, die klinken vanzelf in.XL50deSeauje schreef:Ik ben ook benieuwd hoe die tegels klinken!Ronaldo schreef:+1four_stroker schreef:Gelukkig zijn de tegels mooi opgeknapt tijdens je project. :mrgreen:
Waar blijft het geluidsfragment?
Helaas niet. Oma werd 1000...Roxanne schreef:Ziet er goed uit Fimo. Was je trouwens aanwezig op de HDD,
Oudje zeg.Jammer dat je er niet was anders had je al wat mensen van de west coast kunnen ontmoeten.F!MO schreef:Helaas niet. Oma werd 1000...Roxanne schreef:Ziet er goed uit Fimo. Was je trouwens aanwezig op de HDD,
Daar zou ik ook voor zijn thuisgeblevenF!MO schreef:Helaas niet. Oma werd 1000...Roxanne schreef:Ziet er goed uit Fimo. Was je trouwens aanwezig op de HDD,
Tuurlijk. Ga vrijdag wss nieuwe carb halen en plaatsen.Heb daarnaast de hele dag/avond de tijd.Pm anders effe wanneer het jou uitkomt.Midnight Creations schreef:kan ik eens een keer komen kijken?!