Skyteam Dax 140CC 'Tunings-look bakske' [UPDATE P. 9]
jingcheng is nooit dx genoemt, men noemt ze zo omdat er anders verwaring ontstaat.arnold-d schreef:waarom doen ze toch tegenwoordig zo moeilijk over dax en dx..![]()
Mijn papieren zeggen DAX, dus ik heb lekker een DAX, en geen jincheng die toen wel DX genoemd werd.
jij hebt een dx xoreps AKA sjeesfiguur heeft een dx en ja, ik schaam me ervoor maar toch, ik heb ook een dx (enkel het frame nog maar maar toch)
-
SjeesFiguur
- Frequent 4T-MSB visitor
Ik neem aan dat je het niet tegen mij heb (gezien ik geen startmotor hebBenno schreef:kabel van je start motor hangt dicht boven de uitlaat zou warm kunnen worden.
Laatst gewijzigd door SjeesFiguur op 01 sep 2008 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, ik ben dat 
-
SjeesFiguur
Misschien polijst ik hem nog wel een keertje. EN die andere vorken is allemaal weer een hoop gezeik met remmen die niet passen, balhoofden die niet passen dus uiteindelijk kom je nog op veel meer uit wat je kwijt bent en dat geld steek ik liever in ander soort onderdelen.B&DHC schreef:of je polijst em of je had gewoon door moeten sparen voor een ksr of faddy vork.SjeesFiguur schreef:Kvind persoonlijk glimmend zwart er erg goedkoop plastiekerig eruitzien. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak
Verder is dat goud erg jammer vind ik zelf ook en had ik het liever in zilver/titanium/carbonblack gezien, maar helaas worden ze alleen in goud verkocht. Ik ga daarom maar achter ook wat meer goud erin verwerken dat de kleuren wat meer in balans zijn.
Anders is het instant een belgen bak waar 1 duur onderdeel op zit en de rest standaard is omdat het geld op is
Ja, ik ben dat 
-
ReeJee
bij de meeste belgen is het geld dan niet op hoor..
tenminste als je het echt over een MOOI onderdeel hebt
bij veel nederlanders zie ik het wel op de manier zoals
jij beschrijft,
desalniettemin betekent dit niet dat ik een belgenbak per
definitie mooier vind, maar wat jij hier suggereert gaat
in de meeste gevallen niet op
tenminste als je het echt over een MOOI onderdeel hebt
bij veel nederlanders zie ik het wel op de manier zoals
jij beschrijft,
desalniettemin betekent dit niet dat ik een belgenbak per
definitie mooier vind, maar wat jij hier suggereert gaat
in de meeste gevallen niet op
yarrrrr
zie het niet als afkraken, meer als mn mening geven, en is dat niet de bedoeling van dit topic?nielspbr schreef:*Zucht* kinders...roow schreef:Gaan we weer...
en Bob, maak zelf eens eerst iets dat rijdt inplaats van spullen van anderen af te kraken.
Ik kan wel gaan zeggen dat ik het allemaal prachtig vindt maar dat doe ik niet omdat dat niet zo is.
Inderdaad, mijn dx zit nog niet in elkaar, maar ik neem ook rustig de tijd zodat alles klopt en goed zit, geen half werk dus, zoals twee verschillende sterren of een Chinese vork vervangen voor een Chinese vork, daar zie ik het nut niet van in, zeker als hij er zo uit ziet.
Maar ach, ieder zn ding, ik geef enkel mijn mening.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
ik vind het al met al wel een grappig ding, maar dat tankje wat er in de toekomst gaat komen(als het teminse de xorep tank is) nee !
en bob over die voorvork
een ot dax voorvork is niet om vrolijk van te worden, buiten de ''looks''
en bob over die voorvork
een ot dax voorvork is niet om vrolijk van te worden, buiten de ''looks''
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.