zongcheng (loopt wel, maar kut(p. 5)

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Camiel
4T-MSB addict
Bezit: SS50

Bericht door Camiel »

Ga eens aanlopen, en dan niet even een stukje maar echt veel. Vandaag wilde mijn brommer bijvoorbeeld ook niet starten, heb hem in een auto plat vervoerd en vandaag 4 uur in een hoek van 30 graden gezet zonder benzine erin, en ik moest de hele straat uit en weer terug naar de andere kant (zo'n 400m) rennen in de twee met koppeling op. Wel dood daarna maar hij liep wel.
Honda SS50 125cc 49cc
SingaBernd
4T-MSB addict
Bezit: Honda SS50 en C50

Bericht door SingaBernd »

wacht nog heel even met het wegbrengen.

ben gewoon heel benieuwd wat nou het probleem zou kunnen zijn, ik wil ook wel kijken hoe het zit met je nieuwe carb. ik had daar namelijk ook problemen mee in het begin !!!!
nicker

Bericht door nicker »

Bernd! hee man, hoelaat wou je langskomen? dan wacht ik nog even!

groet
nicker

Bericht door nicker »

bernd ik breng hem nu weg. als ik hem nu weg breng kijkt hij er waarschijnlijk vandaag nog naar!

binnenkort gaan we keer rijden!

x
nicker

Bericht door nicker »

motorzak zijn flikkers, nu zelf nog maar eens kijken, heeft er misschien iemand een dradenschema van skyteam dax naar zoncheng blok 72cc?

dank
nicker

Bericht door nicker »

SingaBernd is net langsgeweest! hij heeft de massa uit de bobine rechtstreeks op aarde gezet en niet meer via de bobine. nu loopt hij ! alleen loopt hij nog niet echt goed stationair en volgas , waars de valse lucht die hij trekt.

bernd bedankt!
nicker

Bericht door nicker »

hee jongens, hij loopt nu maar alsik vol gas geef looptie niet op volle touren maar echt op ze laagst. en als ik het gas beetje los laat vor 1 sec valt hij uit. wat kan dit zijn. het blok is nieuw dus neem aan dat het neit inwendig is.
Kippenverver
4T-MSB heilige
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk

Bericht door Kippenverver »

Heb je hem al ingereden?
Ga heen en vereenvoudig u!
nicker

Bericht door nicker »

nee want hij is net nieuw. maar nu maakt hij echt geen touren, toen ik het vorige blok nieuw had maakt hij meteen hoge touren, nu is het bijna utval zegmaar,
Kippenverver
4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk

Maar ga nou eerst eens die valse lucht oplossen.. Je kunt toch niet verwachten dat hij perfect loopt als je hem niet eens fatsoenlijk monteert..
nicker

Bericht door nicker »

dat heb ik dus vanmiddag gedaan. daarm post ik dit ook omdat het dat dus niet is :wink:
SingaBernd
4T-MSB addict
Bezit: Honda SS50 en C50

Bericht door SingaBernd »

Ik zal je carb nog wel een keertje komen stellen.. maar je luchtfilter is ook geen feest!
nicker

Bericht door nicker »

jonges, 17mm 72cc. welke maat sproeier raden jullie aan?

zometeen probeer ik nieuwe luchtfilter
Kippenverver
4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk

Probeer maar 74 tot 82 ofzo, dan kom je de goede vanzelf tegen.
Laatst gewijzigd door Kippenverver op 11 jan 2008 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie