[klagen] Klagbak 3.1
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: [zit niet mee] Klaagbak
kak weer niet gelukt.....
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
butt head
- moppersmurf
Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic
helemaal niet.
-
diedekaas
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: SS
+1butt head schreef:zo'n eco ding zou leuk zijn als je op vliegbasis soest het zou organiseren.NIX schreef:Of een apart evenement maken, we hebben de puzzelrit en de pull ook al een tijdje moeten missen. Dan kunnen we met een flinke afstand beginnen.
een flesje met een benzine slangetje daar 10ml benzine in en rondjes blijven rijden tot de brommer er mee stopt.
kan je ook met meer cc blokken doen.
ik zou zeggen stuur maar bericht naar de evenementen man.
evenementen@hondavereniging.n
-
butt head
- moppersmurf
dus ook een mail sturen en niet alleen +1 gillen.diedekaas schreef:+1butt head schreef:zo'n eco ding zou leuk zijn als je op vliegbasis soest het zou organiseren.NIX schreef:Of een apart evenement maken, we hebben de puzzelrit en de pull ook al een tijdje moeten missen. Dan kunnen we met een flinke afstand beginnen.
een flesje met een benzine slangetje daar 10ml benzine in en rondjes blijven rijden tot de brommer er mee stopt.
kan je ook met meer cc blokken doen.
ik zou zeggen stuur maar bericht naar de evenementen man.
evenementen@hondavereniging.n
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Internep storing sinds 28 jan 08:34, verwachtte oplostijd 29 jan 17:00...
Moeten ze een nieuwe centrale bouwen ofzo...
Moeten ze een nieuwe centrale bouwen ofzo...
-
apae01
- 4T-MSB addict
- Bezit: CB50, teveel P50's en auto's
Klinkt als de reactietijd volgens SLA: 17:00 uur is verdacht nauwkeurig einde-werkdag.
In the beginning there was nothing, which exploded.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Goed je best doen, Kip. Zal wel een imi ducktail zijn die een beetje manieren moet leren.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Auto in de prak... Gister kettingbotsing op de snelweg. Een stomme doos die niet op let en
volle bak achter op klapt. Onze auto stond al stil maar dankzij de impact is de auto 5 meter
door geschoven tegen de voorste auto op. .... Gelukkig geen verwondingen aan mijn meisje. Auto daar in tegen:
Achterbumper, achterklep, achterlichten, parkeersensoren, voorbumper, zijschermen, voorlichten.
Dus. .. auto is pas een jaar oud. Morgen maar eens bellen met het auto schade bedrijf.
volle bak achter op klapt. Onze auto stond al stil maar dankzij de impact is de auto 5 meter
door geschoven tegen de voorste auto op. .... Gelukkig geen verwondingen aan mijn meisje. Auto daar in tegen:
Achterbumper, achterklep, achterlichten, parkeersensoren, voorbumper, zijschermen, voorlichten.
Dus. .. auto is pas een jaar oud. Morgen maar eens bellen met het auto schade bedrijf.
Gezocht: Honda C50/70 Passport
-
NIX
- chaly addict
Als degene achter je verzekerd is, krijg je alles vergoed. Zo te horen hoeven we ons om jou en je passagier geen zorgen te maken, ook al is het een bende extra werk.
ronding is goed vorm van de tail is minderNIX schreef:Goed je best doen, Kip. Zal wel een imi ducktail zijn die een beetje manieren moet leren.
-
apae01
- 4T-MSB addict
- Bezit: CB50, teveel P50's en auto's
@San: niet te snel zeggen dat alles met de passagiers in orde is. Goed letten op spierpijn, pijn in de nek en dergelijke: whiplash-achtige zaken komen vaak pas na een paar dagen echt opzetten.
Heb zelf na een aanrijding van achteren, waar ik stil stond, ook een jaartje wat extra snel mijn nek gevoeld terwijl er initieel niets aan de hand leek.
Heb zelf na een aanrijding van achteren, waar ik stil stond, ook een jaartje wat extra snel mijn nek gevoeld terwijl er initieel niets aan de hand leek.
In the beginning there was nothing, which exploded.
Ja sorry maar het model is echt gewoon net niet helemaal netjesJurrien schreef:Aansteller
-
NIX
- chaly addict
Al een grotere hamer geprobeerd?