[klagen] Klagbak 3.1
-
apae01
- 4T-MSB addict
- Bezit: CB50, teveel P50's en auto's
Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic
Dan waren die Rovers ofwel geen SD1's, ofwel er werd te weinig mee gereden. Als er iets aan die auto's niet roestte waren het de dorpels wel: die werden netjes door de rijwind geventileerd...
Overigens is die TE waarschijnlijk ook overleden aan terminale roest: zoals zoveel auto's van mijn grootouders is het bezit geeindigd met verkoop naar het woonwagenkamp. Hoewel de geruchten indertijd wel waren dat deze weer zou zijn opgeknapt.
Overigens is die TE waarschijnlijk ook overleden aan terminale roest: zoals zoveel auto's van mijn grootouders is het bezit geeindigd met verkoop naar het woonwagenkamp. Hoewel de geruchten indertijd wel waren dat deze weer zou zijn opgeknapt.
In the beginning there was nothing, which exploded.
-
apae01
- 4T-MSB addict
En mijn moeder een P50. Oh, en mijn overgrootouders hadden Solexen. Die ze even zo vrolijk ook gebruikten om vanuit Utrecht een bezoekje in Emmen te brengen.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Mijn oma had een 404 met een doorkijk bodem. Ik mocht achterin alleen achter de passagiersstoel zitten.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Mijn moeder had een 4tl en mijn pa een krijtler gelukkig is hij bij zinne gekomen, hij rijd nu een Honda, helaas wel met,het verkeerde blok.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
apae01 schreef:Dan waren die Rovers ofwel geen SD1's, ofwel er werd te weinig mee gereden. Als er iets aan die auto's niet roestte waren het de dorpels wel: die werden netjes door de rijwind geventileerd...
Staat mij iets bij dat ze vaak bruin of blauw van kleur waren en dat er Metro oid op stond. Toen ze door had dat het toch wel zonde was om een nieuwe auto te kopen, is ze ook maar meteen overgestapt van merk. Eerst een Toyota en als laatste een Clio.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Weet je zeker dat het geen 304 was?NIX schreef:Mijn oma had een 404 met een doorkijk bodem. Ik mocht achterin alleen achter de passagiersstoel zitten.

-
Thijskron
- 4T-MSB regular
- Bezit: ss50 cafe racer, zelfbouw atc70, xl50 (to be crosser), bakbrommer
4:09 Ik denk dat er wel meer auto's zijn die over de kop slaan als je half over een schans rijdtstoterstangen90 schreef:Weet je zeker dat het geen 304 was?NIX schreef:Mijn oma had een 404 met een doorkijk bodem. Ik mocht achterin alleen achter de passagiersstoel zitten.
Laatst gewijzigd door Thijskron op 10 feb 2015 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Vind je het niet mooi, maak het dan mooi.
mijn vader had zundapp,ook goed gekomen nu heeft hij bmw en heinkel opzich ook een sr500 maar die staat op mijn naam :p
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Nee, een 404 met die franse achterlichten. Ze had later ook 204,s die waren een stuk minder rot maar wilden nooit starten.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Ik vond deze oma ook wat jong voor jou Nix.
Overigens vandaag de 204 van Plofkop voor het eerst gestart na een motorwissel.
Liep erg netjes.
Overigens vandaag de 204 van Plofkop voor het eerst gestart na een motorwissel.
Liep erg netjes.

- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Het gebeurt niet vaak dat ik een auto moet gaan goochelen maar voor de 204 heb ik dat toch even moeten doen.
Ben trouwens benieuwd wat de opvolger van de 308 gaat worden, 309 is al in gebruik geweest.
Ben trouwens benieuwd wat de opvolger van de 308 gaat worden, 309 is al in gebruik geweest.
-
apae01
- 4T-MSB addict
3008. 310 klinkt weer zo als een BMW met te ver gedownsizede motor...
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
3008 is weer zo'n suf model. Jeweetwel een stationwagen met hoge instap, oftewel luxe busje.