Ja deze kan je verwijderen, wel opletten dat het het draad niet beschadigt even een oude km kabel opdraaien!Glenn-N schreef:Is het mogelijk de aansluiting voor de km-kabel te verwijderen van de remplaat? Of zit die af-fabriek daarin vast?
Heb dat kleine vijsje al eens verwijderd en er wat aan geprutst maar krijg er niets beweging in...
Ga deze week mijn naven en remplaten opschuren, vandaar.
Kleine vragen topic
-
Steven035
- 4T-MSB beginner
- Bezit: SS50
Re: Kleine vragen topic
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Geolied schuim of een geolied katoenfilter. Een powerfilter laat te veel zooi door.KiP schreef:maakt het nog veel uit of je nou een duur of goedkoop gaas of schuim powerfilter gebruikt? wat filtert het best?
oke geen Power filtert dus.
nu nog iets ik heb daar net ff het blok van de cee onder de chaly gehengeld maar daar moet een 20mm caburateur achter maar da past niet, Dus beste chaly rijders hoedeneuk komen jullie met de choke weg?
nu nog iets ik heb daar net ff het blok van de cee onder de chaly gehengeld maar daar moet een 20mm caburateur achter maar da past niet, Dus beste chaly rijders hoedeneuk komen jullie met de choke weg?
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Gewoon en vlinderklepcarburateur monteren.KiP schreef:oke geen Power filtert dus.

-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Zaag je frame dan maar door als je het weer allemaal beter weet.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
of een extra lang/hoog spruitstuk monteren komt de hele carb boven je frame uit
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Hoho, dat zegt toch niemand?KiP schreef:maar de methode is dus choke hendel afslijpen. Nou bedankt!
Je moet je frame doorzagen en met een offset aan elkaar lassen.
Of onder een andere hoek.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
chalyframe achter de vlinderklepcarb aan in een baan rond de aarde gooien. Met een pbrspruit boven je frame laten uitkomen staat niet en geeft kans op benzineaanzuigproblemen. Wat voor chokehendel zit er eigenlijk aan die carb.