Kleine vragen topic
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: Kleine vragen topic
Ik gebruik de koppelinghendel en houder van een honda nice. Daar past ook een honda nice spiegel in. (en de tabjes van de schakelaarunit moeten er dan wel af ja.)
*Je gewone bamispiegel past trouwens niet in een nice houder*
*Je gewone bamispiegel past trouwens niet in een nice houder*
-
dennisl9
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: ST50J -88 (nu met pav41 aanhangert)
ST50E -70
ST50E -70
ST50G - 71
CT70 -trail 77
Chaly - 74
Novio 73 - Locatie: wijk bij duurstede
ik heb een ab23 en de meuk die erbij hoort ^^
ik denk dat ik morgen gewoon ff zo een universele haal bij loef, en een schroevendraaier meeneem om hem meteen te passen
mocht het niet werken ken ik hem meteen teruggeven haha
ik denk dat ik morgen gewoon ff zo een universele haal bij loef, en een schroevendraaier meeneem om hem meteen te passen
mocht het niet werken ken ik hem meteen teruggeven haha
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
zeg dan even dat je een ab23 hebt aka nt dax.
ik dacht dat het over een ot dax ging. die hebben een nok aan het stuur gelast voor de spiegel.
als je een ab23 hebt is het even uit zoeken of een nice schakelaar het zelfde schakel patroon heeft.
als dat het zelfde is dan is het volgens mij plug 'n play misschien dat je ook een nice spiegel er bij moet regelen.
des noods kijk je welke nieuwe honda de zelfde soort schakelaar heeft en koopt zo'n schakelaar. misschien dat er wel 1 van een nieuwe monkey past.
ik dacht dat het over een ot dax ging. die hebben een nok aan het stuur gelast voor de spiegel.
als je een ab23 hebt is het even uit zoeken of een nice schakelaar het zelfde schakel patroon heeft.
als dat het zelfde is dan is het volgens mij plug 'n play misschien dat je ook een nice spiegel er bij moet regelen.
des noods kijk je welke nieuwe honda de zelfde soort schakelaar heeft en koopt zo'n schakelaar. misschien dat er wel 1 van een nieuwe monkey past.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Van die stekker(HM monkey linkerstuurbediening) kan ik wel een foto maken. Kun je zien of die overeenkomt met je huidige schakelaar/stekker.
-
dennisl9
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: ST50J -88 (nu met pav41 aanhangert)
ST50E -70
ST50E -70
ST50G - 71
CT70 -trail 77
Chaly - 74
Novio 73 - Locatie: wijk bij duurstede
zo vandaag uit school direct door naar loef, universeel handeltje opgehaald en nog wat klein prul.
blok omgegooid en het werkt perfect ^^
bedankt voor de hulp !
blok omgegooid en het werkt perfect ^^
bedankt voor de hulp !
-
Stoel
- 4T-MSB regular
- Bezit: Veel roest op drie wielen
Ik heb een lifan 140 blok met een kapot midden(koppelings kant) carter.
Past hier toevallig nog een ander type carter op?
Past hier toevallig nog een ander type carter op?
Vandaag terugkomendvan het werkn
Normaal moet hij warm lopen om lekker te gaan lopen.
Nu bleef hij lang stotterend rijden.
Bij stoppen bij stoplicht/kruising terug schakelen en valt hij uit. Blijft aan bij gas geven.
Eenmaal thuis aangekomen bleef hij wel stationair draaien.
Bij elke snelle gasbeweging viel hij zachter terug in toeren bij stationair draaien, maar bleef draaien.
Vandaag ketting gespannen en caberateur plus inwendig benzinefilter schoon gemaakt. Stationair sproeier was schoon.dacht dat deze verstopt zou zijn en het probleem zou veroorzaken.
Zouden het evt nog klepjes kunnen zijn?
Normaal moet hij warm lopen om lekker te gaan lopen.
Nu bleef hij lang stotterend rijden.
Bij stoppen bij stoplicht/kruising terug schakelen en valt hij uit. Blijft aan bij gas geven.
Eenmaal thuis aangekomen bleef hij wel stationair draaien.
Bij elke snelle gasbeweging viel hij zachter terug in toeren bij stationair draaien, maar bleef draaien.
Vandaag ketting gespannen en caberateur plus inwendig benzinefilter schoon gemaakt. Stationair sproeier was schoon.dacht dat deze verstopt zou zijn en het probleem zou veroorzaken.
Zouden het evt nog klepjes kunnen zijn?
-
Soop
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda CD50 '71
SMC super50 C50 imi (van de vrouw)
Scoopy OT
Transalp 600V - Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
is dit het druklagertje dat er voor zorgt dat mn CD stationair een wat rammelend geluid maakt? http://www.4taktwinkel.nl/Lager-6000-ko ... 0-Dax-C310
als ik die wil vervangen heb ik dan nog meer nodig? Keerringen oid? Sta op t punt een bestelling te plaatsen
als ik die wil vervangen heb ik dan nog meer nodig? Keerringen oid? Sta op t punt een bestelling te plaatsen
Is vaak gewoon het tandwiel in se koppeling zelf. Als dit lager slecht is, hoor je deze als je de koppeling indrukt.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Soop
- 4T-MSB addict
Scoopy OT
- Contacteer:
even denken, volgens mij is het bij mij andersom. Dat ie stiller wordt als ik de koppeling indruk
Is niet het lager die je dan hoort.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Soop
- 4T-MSB addict
Scoopy OT
- Contacteer:
Ik ben toe aan het vervangen van mn kickstartkeering (ss blok). Moet alle olie er eerst uit of is op zn kant leggen voldoende? Zo ja hoe schuin?
Verder is het: uitpielen met een kleine schroevendraaier en nieuwe erin duwen met duim en that's it, toch?
Thanks!
Verder is het: uitpielen met een kleine schroevendraaier en nieuwe erin duwen met duim en that's it, toch?
Thanks!
- nielspbr
- Mr Kockengen
Olie hoeft er niet uit.
Wel even bij het monteren een plakbandje om de splines van de kickas om te voorkomen dat de splines in de lip van de nieuwe keerring snijden.
Wel even bij het monteren een plakbandje om de splines van de kickas om te voorkomen dat de splines in de lip van de nieuwe keerring snijden.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik druk hem er met een stuk verwarmingsbuis op. Komt nauwelijks olie uit, zelfs als ie op de standaard staat.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.