Marktplaats adv
Re: Marktplaats adv
ik weet niet aan welke van de twee veelvoorkomende trendy/hippe standaardwoorden(braaksels) die je veelvuldig tegenkomt op marktplaats ik het meeste hekel heb, schuurvondst of foodtruck... en dat laatste vooral wanneer het dat (nog) niet is, maar wat je met willekeurig welk zo debiel mogelijk voertuig er met de nodige fantasie of geestesziekte misschien wel van zou kunnen maken...
wie van jullie heeft de meeste voor of af keur voor welke? of wie worden er bijvoorbeeld heel erg blij, of zelfs euforisch, bij het voorbij zien komen van deze woorden, vertel je verhaal. het is toch komkommertijd, laten we een beetje lol hebben
wie van jullie heeft de meeste voor of af keur voor welke? of wie worden er bijvoorbeeld heel erg blij, of zelfs euforisch, bij het voorbij zien komen van deze woorden, vertel je verhaal. het is toch komkommertijd, laten we een beetje lol hebben
Laatst gewijzigd door lil op 23 aug 2024 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec - Locatie: Leiden
Ik stoor me dood aan handelaren die kwasi respectvol klassiekers willen wegkapen : "ik zoek een oude harley davidson om weer in originele staat te herstellen , graag alles aanbieden van 1910 tot 1960 , incompleet of beschadigd " met andere woorden , ik wil graag de zeldzame spullen...en Opatje Witlak denkt dan eindelijk een goede partij gevonden te hebben voor zijn levenslange trouwe liefde.
We worden wel eens duizelig van de DH waanzin of ss accubak maffia maar met dat Amerikaanse kreupelmetaal kenne ze er ook wat van .
We worden wel eens duizelig van de DH waanzin of ss accubak maffia maar met dat Amerikaanse kreupelmetaal kenne ze er ook wat van .
Hop hop gas dr op
ja die ook. je snapt het helemaal. en ga vooral niet gek kijken hoeveel geld ze ervoor over hebben
Laatst gewijzigd door lil op 23 aug 2024 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
Maar ik ga voor foodtruck , want dat is de saus die over bijvoorbeeld een rotte transit uit 1990 word gegoten om mensen enthousiast te maken ..dat hij ergens gevonden is zou zomaar kunnen.
Hop hop gas dr op
ja precies die. of je zoekt gewoon een citroen HY bus... constant foodtruck
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
M'n vader had n half jaar voor zijn verwachte einde zijn Harley verkocht , ik heb er al een en zat niet te wachten op nog meer projecten .Dennoz schreef: ↑23 aug 2024 19:56 Ik stoor me dood aan handelaren die kwasi respectvol klassiekers willen wegkapen : "ik zoek een oude harley davidson om weer in originele staat te herstellen , graag alles aanbieden van 1910 tot 1960 , incompleet of beschadigd " met andere woorden , ik wil graag de zeldzame spullen...en Opatje Witlak denkt dan eindelijk een goede partij gevonden te hebben voor zijn levenslange trouwe liefde.
Er komen n paar gasten uit t zuiden van t land die hem helemaal geweldig vonden , nog wat spares van zolder er bij gezeurt er daar gingen ze.met de motor op de aanhanger. Letterlijk 1 dag later stond hij op een andere advertentie site voor n duizendje of 2 meer ..en er zaten nog wat extra onderdelen bij.
Hop hop gas dr op
jah, laat het maar zo. maar wel eerlijk zijn alstie er nog es uitdrukkelijk naar vraagt he. of is het al verleden tijd?...
ik denk dat ik eigenlijk maar eerst lekker op m'n beste hondas ga rijden ipv die zoveel mogelijk te sparen en eerst mn dagelijkse honda helemaal de grond in rijden. want waar doe ik het voor, mn kinderen die ze zullen erven zullen ze alleen maar verkopen, waarschijnlijk voor te weinig. ik kan er maar beter gewoon lekker van gaan genieten.
ik denk dat ik eigenlijk maar eerst lekker op m'n beste hondas ga rijden ipv die zoveel mogelijk te sparen en eerst mn dagelijkse honda helemaal de grond in rijden. want waar doe ik het voor, mn kinderen die ze zullen erven zullen ze alleen maar verkopen, waarschijnlijk voor te weinig. ik kan er maar beter gewoon lekker van gaan genieten.
Laatst gewijzigd door lil op 23 aug 2024 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
De ouwe is al n jaartje of 2 verleden tijd , heeft me uiteindelijk toch nog even een project aangesmeerd.
We hebben hem weggebracht in z'n eigen vw t2 bus (geen schuurvondst maar sinds 82 in bezit), precies voor de deur van het uitvaartcentrum op de smetteloze witte tegels is de motor uit elkaar geploft door oververhitting .hij was de laatste jaren vooral chef ductape en tie-wraps bleek toen ik er onder keek .
Ik ben dus al heel veel avonden bezig om een andere motor te reviseren en pas te maken op het verzaagde motor ruim .
Kost wat tijd maar is ook gewoon leuk.
We hebben hem weggebracht in z'n eigen vw t2 bus (geen schuurvondst maar sinds 82 in bezit), precies voor de deur van het uitvaartcentrum op de smetteloze witte tegels is de motor uit elkaar geploft door oververhitting .hij was de laatste jaren vooral chef ductape en tie-wraps bleek toen ik er onder keek .
Ik ben dus al heel veel avonden bezig om een andere motor te reviseren en pas te maken op het verzaagde motor ruim .
Kost wat tijd maar is ook gewoon leuk.
Laatst gewijzigd door Dennoz op 23 aug 2024 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hop hop gas dr op
Ha, goed verhaal.
En goed onderwerp, de marktplaatsergenis. Ik heb er twee:
- "Verkeerd in goede staat". Nee, verkeerd is verkeerd en moet verkeert zijn!
- "Met pijn in m'n hart" jaja blabla
En goed onderwerp, de marktplaatsergenis. Ik heb er twee:
- "Verkeerd in goede staat". Nee, verkeerd is verkeerd en moet verkeert zijn!
- "Met pijn in m'n hart" jaja blabla
o ja nederlandse taal kent ook helemaal niemand meer tegenwoordig. zelfs politici hoor je de domste taalfouten maken in debatten. wat een voorbeeld geven ze.
maarja ook dat ongeletterde marktplaatsvolk, man man man, sjappies allemaal
zo heb ik er bijvoorbeeld eentje waar ik een landrover van wil kopen, een serie 2, zou uit 1948 zijn. moeizaam dat dat gaat... heeft 6 bedrijven en geen tijd en weet ik wat al niet aan uitvluchten.
ga hem maar uitproberen voor de gein, je vind hem vast, vraagt 6000. doe me een lol en plaats een bod van 6000 om de boel op te porren, als je hem al te pakken krijgt voor me voor die prijs geef ik je nog 500 toe als commissie. of pak em zelf, daar zal je je geen buil aan vallen. maar fucking hell man, echt een feest hoor, je gaat het meemaken
tis moeilijk kiezen, of je betaalt teveel of je krijgt te maken met dit soort gehannes, en dan iemand als ik, die toch wel snel kwaad word...
zo heb ik er bijvoorbeeld eentje waar ik een landrover van wil kopen, een serie 2, zou uit 1948 zijn. moeizaam dat dat gaat... heeft 6 bedrijven en geen tijd en weet ik wat al niet aan uitvluchten.
ga hem maar uitproberen voor de gein, je vind hem vast, vraagt 6000. doe me een lol en plaats een bod van 6000 om de boel op te porren, als je hem al te pakken krijgt voor me voor die prijs geef ik je nog 500 toe als commissie. of pak em zelf, daar zal je je geen buil aan vallen. maar fucking hell man, echt een feest hoor, je gaat het meemaken
tis moeilijk kiezen, of je betaalt teveel of je krijgt te maken met dit soort gehannes, en dan iemand als ik, die toch wel snel kwaad word...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Oja. "Schuurvondst" Alsof je een bus onder je bed hebt liggen en die een poosje kwijt was.
Alhoewel, ik herinner me Coert's kamertje nog toen hij nog bij z'n moeder woonde. En Bart's piratennest in de Vege fabriek...
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
o en wat van die doorgewinterde adverteerders die een hekel hebben aan 'bandenschoppers' en 'spatbordvouwers'(wat is dat?) en alleen maar 'serieus bod' willen terwijl ze geen richtprijs geven... wat verwachten ze? mag je alleen maar blind kopen en niet onderzoeken op mankementen?
je kan toch gewoon een prijs noemen en erbij zetten dat dat is wat je er minstens voor wil hebben, en dat lager bieden geen zin heeft. waarom moet er gelijk bij voorbaat al beledigend gedaan worden?
je kan toch gewoon een prijs noemen en erbij zetten dat dat is wat je er minstens voor wil hebben, en dat lager bieden geen zin heeft. waarom moet er gelijk bij voorbaat al beledigend gedaan worden?
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
- SS50-Maarten
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50 1977 rood bromfiets
SS50 1974 goudkleurig motorfiets
Een inkoppertje dit, in jouw bericht zitten ook de nodige fouten Lil. Vindt is met dt in dit geval. Je gebruikt geen hoofdletters, en ik zie nog wel een paar dingetjes. Enfin, ik wil niet de taalnazi uithangen en maak zelf ook wel eens een foutje. Belangrijker is dat we elkaar begrijpen.lil schreef: ↑23 aug 2024 20:52 o ja nederlandse taal kent ook helemaal niemand meer tegenwoordig. zelfs politici hoor je de domste taalfouten maken in debatten. wat een voorbeeld geven ze.
Heppie met kleppie! 
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
25 gulden.stoterstangen90 schreef: ↑24 aug 2024 09:02 De kenner weet wat het waard is....
ook alijd heel fijn.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.