Nou als je een bieden vanaf prijs invult zijn er nog steeds rukkers die het voor de helft metten komen halen of alsnog gaan vragen wat je er minimaal voor wilt hebben, er zijn ontspoorde aanbieders en masochistische kopers.lil schreef: ↑24 aug 2024 08:02 o en wat van die doorgewinterde adverteerders die een hekel hebben aan 'bandenschoppers' en 'spatbordvouwers'(wat is dat?) en alleen maar 'serieus bod' willen terwijl ze geen richtprijs geven... wat verwachten ze? mag je alleen maar blind kopen en niet onderzoeken op mankementen?
je kan toch gewoon een prijs noemen en erbij zetten dat dat is wat je er minstens voor wil hebben, en dat lager bieden geen zin heeft. waarom moet er gelijk bij voorbaat al beledigend gedaan worden?
Marktplaats adv
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec - Locatie: Leiden
Re: Marktplaats adv
Hop hop gas dr op
-
Ben C50
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 TT
Bakbrommer met C50 OT
Peda Chip
Ik wind mij ook wel op over sommige termen, en de stompzinnigheid ervan, maar ik snap wel dat adverteerders er foodtruck of schuurvondst bij zetten. Dat zijn zoektermen waar op gezocht wordt. Zegt misschien wel meer over zoeker dan over aanbieder.
ik weet wel zeker dat niemand ooit op schuurvondst of foodtruck zoekt. dat zijn alleen maar woorden die bij uitstek gebruikt worden om dingen meer waard te laten lijken, en zijn dus al bij voorbaat een hele slechte en zinloze zoekterm. (of het moet om een al bestaande foodtruck gaan, maar wie zo'n ding al nodig heeft heeft er doorgaans zelf al een, al of niet zelfgemaakt, zij hebben dat idee niet nodig van busverkopers)
wat ik trouwens ook erg vind is dat van de meeste bussen al campers zijn gemaakt. als ik een bus wil kan ik vaak alleen maar kiezen voor een camper en moet ik er weer een bus van zien te maken. neem nou zo'n MB 508D
wat ik trouwens ook erg vind is dat van de meeste bussen al campers zijn gemaakt. als ik een bus wil kan ik vaak alleen maar kiezen voor een camper en moet ik er weer een bus van zien te maken. neem nou zo'n MB 508D
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
schuurvondst ga je niet zoeken maar bestaat wel nog natuurlijk. In Engeland ooit in een schuur, half onder een berg hooi, een Daxje zien staan. Moet er al lang gestaan hebben, ene zijde was afgebleekt rood andere zijde nog erg mooi rood.lil schreef: ↑24 aug 2024 10:31 ik weet wel zeker dat niemand ooit op schuurvondst of foodtruck zoekt. dat zijn alleen maar woorden die bij uitstek gebruikt worden om dingen meer waard te laten lijken, en zijn dus al bij voorbaat een hele slechte en zinloze zoekterm. (of het moet om een al bestaande foodtruck gaan, maar wie zo'n ding al nodig heeft heeft er doorgaans zelf al een, al of niet zelfgemaakt, zij hebben dat idee niet nodig van busverkopers)
Nja, die mens deed het toen niet weg want ja...
De kenner kent de waarde. Inderdaad.
Vaak onderaan de advertentie.... Ik denk om proberen een indruk te wekken dat dit wel een heel dure brommer is.....? Alle niet kenners moeten dus vooral maar niet reageren...? Eigenlijk altijd te veel betalen voor een glimmend hok met imitatiespatbordjes etc...
wat een arrogantie. Zelf vaak genoeg het verschil niet wetend tussen een ori en imi... Of lekker de boel willen misleiden.
Een andere:
Zodra je hebt betaald worden de foto's of de complete advertentie verwijderd. Kan je als je geen screen shots hebt gemaakt, niet meer bewijzen dat je aankoop anders is dan de advertentie aangaf.
Vaak onderaan de advertentie.... Ik denk om proberen een indruk te wekken dat dit wel een heel dure brommer is.....? Alle niet kenners moeten dus vooral maar niet reageren...? Eigenlijk altijd te veel betalen voor een glimmend hok met imitatiespatbordjes etc...
wat een arrogantie. Zelf vaak genoeg het verschil niet wetend tussen een ori en imi... Of lekker de boel willen misleiden.
Een andere:
Zodra je hebt betaald worden de foto's of de complete advertentie verwijderd. Kan je als je geen screen shots hebt gemaakt, niet meer bewijzen dat je aankoop anders is dan de advertentie aangaf.
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
ik heb weleens een advertentie afgesloten met " oneerbare voorstellen doe je maar aan je vrouw" maar dat is meer om de mensen die het voor 1/3 van de prijs wel ff op komen halen af te schrikken ...helpt niks , komt vooral door de anonimiteit waar die internetgekkies zich achter kunnen vesrschuilen.
Hop hop gas dr op
nou... vergis je niet. marktplaats houdt inmiddels wel degelijk toezicht op het eventuele geboefte wat zich daar doorgaans ophoudt, je kan klachten melden over advertenties en zelfs wangedrag van adverteerders zelf, juist als je gebruik maakt van hun berichtenservice, want bij klachten kan marktplaats die eigenmachtig inzien om te kijken of alles wel is verlopen zoals het hoort. ze weten wel degelijk dat er allerlij geboefte van marktplaats gebruikmaakt, vandaar deze veiligheidsmaatregel die ze inmiddels hebben geimplementeerd. voorheen was de marktplaats staff gewoon volstrekt onbereikbaar, op wat voor manier dan ook. een hele verbetering, want het liep werkelijk de spuigaten uit.
screenshot maken is wel iets wat je standaard moet doen, leer het maar lekker aan als goede gewoonte. doe ik altijd, zodat ik een alibi heb mocht iets van diefstal afkomstig zijn.
screenshot maken is wel iets wat je standaard moet doen, leer het maar lekker aan als goede gewoonte. doe ik altijd, zodat ik een alibi heb mocht iets van diefstal afkomstig zijn.
- gerbrandicus
- Astrealover
Zou prachtig zijn als je kinderen ze verpatsen aan je favoriete 4takt tokolil schreef: ↑23 aug 2024 20:23 jah, laat het maar zo. maar wel eerlijk zijn alstie er nog es uitdrukkelijk naar vraagt he. of is het al verleden tijd?...
ik denk dat ik eigenlijk maar eerst lekker op m'n beste hondas ga rijden ipv die zoveel mogelijk te sparen en eerst mn dagelijkse honda helemaal de grond in rijden. want waar doe ik het voor, mn kinderen die ze zullen erven zullen ze alleen maar verkopen, waarschijnlijk voor te weinig. ik kan er maar beter gewoon lekker van gaan genieten.
Kunnen ze lekker nieuwe iPhones kopen.
Maar even serieus, heb jij kinderen?
- gerbrandicus
- Astrealover
*prive*
god en de duivel verhoede dat mn brommers naar die oplichter van een baas van jou gaan. ik gooi ze liever in de sloot.
god en de duivel verhoede dat mn brommers naar die oplichter van een baas van jou gaan. ik gooi ze liever in de sloot.
Laatst gewijzigd door lil op 04 okt 2024 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... -motorblok
het top endje is wel grappig spul wat mij betreft...wat voor n koppeling zou er in zitten?
het top endje is wel grappig spul wat mij betreft...wat voor n koppeling zou er in zitten?
Hop hop gas dr op
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Stoterstangen.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Is een PF50 lookalike.
Kinder motortjes meestal met cross uiterlijk werden(worden) er mee verkocht.
Blokjes blijven wel netjes lopen hoor. Wel olie op tijd verversen
Als je jonge pullen hebt, koop maar eens zo'n nieuw fietsje voor ze.
Prijs is ook laag.
Gr. Wim.
Kinder motortjes meestal met cross uiterlijk werden(worden) er mee verkocht.
Blokjes blijven wel netjes lopen hoor. Wel olie op tijd verversen
Als je jonge pullen hebt, koop maar eens zo'n nieuw fietsje voor ze.
Prijs is ook laag.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
Ik kon het lettertype voor cynisme niet vinden , toch bedankt voor de extra uitleg , moeten de kleppen ook nog wel eens gesteld worden?
Hop hop gas dr op