En de Chaly blijft trouwens gewoon, m'n uber-dagelijks vervoer
Over het frame:
Allereerst moet/wil ik nog uitzoeken wat het bouwjaar is. Dit kon Dax6 mij vertellen:
S320 kan heel goed. In het begin heeft men doorgeborduurd bij Honda op de S letters bv. S50/S65/S90 of ook CS50/CS65/CS90.(CF heeft hier niets mee te maken die komen uit een andere periode)
Het kan heel goed zijn dat de S320 ,gebouwd in november 1964 ook nog een voortvloeisel hiervan is. RDW kan er problemen over maken.
S320 Ageeft aan de eerste serie en dan nog de allereerste waarvan er maar weinig gebouwd zijn. Vrij snel ging men over daarna op de C320A
Ik heb een C320A, met het nummer 10125 en dat is interessant. 1 sluit aan op de C310A en productienummer 125.(maart 1964) Die van jou begint met een 2 en sluit aan bij de C320 type I.
Dus het bouwjaar is wel ongeveer bekend, alleen moet ik nu nog iets van een bewijs hebben. Heb 't frame op een beurs gekocht, dus om die belg terug te vinden word ook lastig. Maar iedere toevoeging is welkom, want ik wil wel enigszins zeker weten dat ik 'm op kenteken krijg.
Dus als je iets weet of Belgische vrinden hebt, alle moeite word gewaardeerd!