en jij houd van spetterend veel plezier zeker?SBP schreef:dat was gewoon een meisje van 22 hoorTuinslet© schreef:zoals je in zijn avatar al ziet houd ie wel van jonge mensen.SBP schreef:zekerEric schreef:zozo Dat weet jij allemaal goed, Heb jij daar zelf ook wat mee te maken?Michiel|Dax schreef:sbp heeft elke avond goeie sex, vandaar dat hij altijd met een grijns op zijn gezicht loopt.
dat is mijn andere afwijking
Honda DAX en honda ZB50 UPDATE ! (p11 !)
Re: re
Re: re
hehe, als er een paar chicks van 22 naar je toe komen die je proberen te naaien door je gekke dansjes te laten doen, dan ga ik wel over ze heen hoppen hoor! is alleen maar mooiTuinslet© schreef:en jij houd van spetterend veel plezier zeker?SBP schreef:dat was gewoon een meisje van 22 hoorTuinslet© schreef:zoals je in zijn avatar al ziet houd ie wel van jonge mensen.SBP schreef:zekerEric schreef: zozo Dat weet jij allemaal goed, Heb jij daar zelf ook wat mee te maken?
dat is mijn andere afwijking
pwoap pwoap pwaaaap
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
zo weer verder, keuringsklaar maken...
dus verlichting en lopen enz doet ie, remmen moeten nog...
en hij is nog lelijk en ongepoetst maar de bling bling kan er pas na de keuring op....

owja en de naven spuit ik nog een keer aangezien ik niet tevreden ben met hoe het er op zit...
dus verlichting en lopen enz doet ie, remmen moeten nog...
en hij is nog lelijk en ongepoetst maar de bling bling kan er pas na de keuring op....

owja en de naven spuit ik nog een keer aangezien ik niet tevreden ben met hoe het er op zit...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- gerbrandicus
- Astrealover
Prima kleurtje vanaf hier.
Je zegt dat je de naven nog gaat spuiten, doe ze dan orgi kleur, dat ziet er zoooooveel netter uit. Gewoon de hele wieltjes dus zilver/grijs, ben ff te lui om de orgi kleurcode en naam op te zoeken.
Mooi werk verder, jij bent goed bezig voor het Honda erfgoed! En bovendien vermaak je je er nog eens mee
Je zegt dat je de naven nog gaat spuiten, doe ze dan orgi kleur, dat ziet er zoooooveel netter uit. Gewoon de hele wieltjes dus zilver/grijs, ben ff te lui om de orgi kleurcode en naam op te zoeken.
Mooi werk verder, jij bent goed bezig voor het Honda erfgoed! En bovendien vermaak je je er nog eens mee
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
50 euro is een toch hoop geld(vind ik), en de kleur boeit me eigenlijk niet zo. En ik vind deze kleur wel erg vet geworden het heeft wat unieks...
met de naven nog een keer opnieuw spuiten bedoel ik gewoon weer roze opnieuw, ik was gewoon niet tevreden met hoe de lak er nu op zit,(te kwetsbaar) dus ga ik met een ander(onder) primer ze opnieuw spuiten en hopen dat het dan beter is... (ik vind chrome velgjes met sterren in de frame kleur gewoon vet, dus grijs worden ze niet)
goed bezig vind ik zelf ook, en vermaken doe ik me er ook ceker mee,
Maar helaas denken ze op school daar wat anders over
met de naven nog een keer opnieuw spuiten bedoel ik gewoon weer roze opnieuw, ik was gewoon niet tevreden met hoe de lak er nu op zit,(te kwetsbaar) dus ga ik met een ander(onder) primer ze opnieuw spuiten en hopen dat het dan beter is... (ik vind chrome velgjes met sterren in de frame kleur gewoon vet, dus grijs worden ze niet)
goed bezig vind ik zelf ook, en vermaken doe ik me er ook ceker mee,
Maar helaas denken ze op school daar wat anders over
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
ziet er mooi uit, heeft inderdaad wel nog wat bling bling nodig.
ik zou ook de koplamp nog spuiten als ik jou was en een OT dax uitlaatje inplaats van deze imi. Een orginele luchtfilter staat ook veel mooier.
(Ik heb nog een imitatie filter liggen die je gratis van me mag hebben, ziet er precies hetzelfde uit)
ik zou ook de koplamp nog spuiten als ik jou was en een OT dax uitlaatje inplaats van deze imi. Een orginele luchtfilter staat ook veel mooier.
(Ik heb nog een imitatie filter liggen die je gratis van me mag hebben, ziet er precies hetzelfde uit)