Ariana d'r Monkey (nieuwe foto's)
-
Monkeygirl
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Monkeygirl
-
Monkeygirl
wat een mooie machine!
Ik vind de combinatie van bruut motorgeweld (uitlaat, blok etc) in combinatie met leuke details (de kattenpootjes, paint van je tank) erg goed. Deze tegenstellingen zorgen voor een mooie spanning. (Zoiets zegt in mijn ogen toch ook altijd iets over de eigenaar
)
Heel netjes afgewerkt ook. Zal wel weer de precisie van een vrouwenhand zijn
..........
Heel veel rijplezier!
Ik vind de combinatie van bruut motorgeweld (uitlaat, blok etc) in combinatie met leuke details (de kattenpootjes, paint van je tank) erg goed. Deze tegenstellingen zorgen voor een mooie spanning. (Zoiets zegt in mijn ogen toch ook altijd iets over de eigenaar
Heel netjes afgewerkt ook. Zal wel weer de precisie van een vrouwenhand zijn
Heel veel rijplezier!
cracque frontal
Hartstikke leuk ding! Heb op Visee nog eens gekeken en ziet er goed uit.
Ik vind persoonlijk de cilinder in rose niet mooi. Verder zie ik liever een verlengde achterbrug (+4 max) en een lager zadel van een jappenmerk.
Die wielen zijn wel helemaal super! Echt heel stoer en leuk detail. Het zadel is qua afwerking ook erg mooi geworden.
Frame is wel ori Honda zo te zien (Z50a k3-k8? of J1?). Zo hoort het (heb ik zelf ook
) alleen wel raar dat je geen blauwe plaat hebt dan. Dat is wel jammer. Of laat je deze nog in blauw drukken? Blauwe plaat is de bomb!
Ik vind persoonlijk de cilinder in rose niet mooi. Verder zie ik liever een verlengde achterbrug (+4 max) en een lager zadel van een jappenmerk.
Die wielen zijn wel helemaal super! Echt heel stoer en leuk detail. Het zadel is qua afwerking ook erg mooi geworden.
Frame is wel ori Honda zo te zien (Z50a k3-k8? of J1?). Zo hoort het (heb ik zelf ook
-
Monkeygirl
Nee, tijdens de keuring zat het bamiblok eronder wat nu onder m'n gorilla zit. Ze hebben eigenlijk ook helemaal niet gekeken naar het blok.XoReP schreef:Hij is zo te zien 20-06-06 ingevoerd in Nederland en hij komt uit '75 en dan krijg je automatisch een M*-**-** kenteken, aangezien hij van voor '73 moet zijn om een blauweplaat te mogen dragen.Berry schreef:Hartstikke leuk ding! Heb op Visee nog eens gekeken en ziet er goed uit.
Frame is wel ori Honda zo te zien (Z50a k3-k8? of J1?). Zo hoort het (heb ik zelf ook) alleen wel raar dat je geen blauwe plaat hebt dan. Dat is wel jammer. Of laat je deze nog in blauw drukken? Blauwe plaat is de bomb!
Wel trouwens vet dat deze gewoon al met 120CC op kenteken staat, zat dat blok wat er nu zit er ook op tijdens de keuring of van oude papieren ofzo?
Blauwe plaat was inderdaad mooier geweest, maar het heeft helaas niet zo mogen wezen (maar ik ben allang blij met het feit dat dat ding op motorfietskenteken staat, dat heeft echt heel veel moeite gekost).
Het is een duits z50j1 frame (het nummer is er zelfs opnieuw ingeslagen door de rdw, omdat het onduidelijk was geworden)
How can I be a pimp when I'm female?
130 met een rokje kan best...
130 met een rokje kan best...
-
KingCobraNL
-
Monkeygirl