lol, heb je hen nog niet gezien?roow schreef:Hij heeft het laten spuiten.
Het zal wel opschieten, nu je alle spullen weer thuis hebt liggen 8)
Wanneer kom je langs met je achterbrug?
hij kwam toen met de achterbrug..
KWAST..marinus1990 schreef:ik zal probeeren als het mooi weer is een paar fots buiten te maakensnelwyn schreef:kan je ook ff een foto bij daglicht maken dan kan je de kleur nog wat beter zien als met kunst licht!
nog een vraagje: hoe kan ik het besten de binen kan tetieleeren met de spuit of met de kwast ?
Ik heb zelf een spuitbus gekocht! eerst alles gemonteerd zoals achterlicht rekje helm holder enz.. Dan heb he alle gaten naar de buitenkant dicht en als je een klein beetje lak beschadigt aan de binnekant bedek je dat weer met tektiel! wat ik trouwens ook gedaan had is alle naden aan de binnen kan afgekit met een spesiale kit! zo voorkom je dat er water tussen komt en dus de kans op roest weer minder!marinus1990 schreef:ik zal probeeren als het mooi weer is een paar fots buiten te maakensnelwyn schreef:kan je ook ff een foto bij daglicht maken dan kan je de kleur nog wat beter zien als met kunst licht!
nog een vraagje: hoe kan ik het besten de binen kan tetieleeren met de spuit of met de kwast ?
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...