RayCBX schreef:Oh cool! Frame is hetzelfde en dus zo te momteren? Ziet er subtieler uit, in mijn ogen.
KuchZundappkuch
RayCBX schreef:Oh cool! Frame is hetzelfde en dus zo te momteren? Ziet er subtieler uit, in mijn ogen.
Que?Eric schreef:RayCBX schreef:Oh cool! Frame is hetzelfde en dus zo te momteren? Ziet er subtieler uit, in mijn ogen.
KuchZundappkuch
Error 1011 Ray ID: 280832c54e312b40 • 2016-03-08 18:02:28 UTCEric schreef:
Bedankt voor je antwoord. Als ik dit topic lees viewtopic.php?t=21798 lijkt een accu wel essentieel. Hoe zit dat dan?Daan1508 schreef:Ik gok dat deze meneer geen accu heeft. Zoals je misschien wel weet heeft de ontsteking van onze Honda's geen accu nodig (iig die met contactpunten)..
Geen probleem! Als volgt: een deel van de de verlichting draait direct vanaf de lichtspoel (dat is: voorlicht, achterlicht). De spanning die uit de spoel komt wordt niet geregeld, behalve door de last die er aan hangt. Het circuit is berekend op de last van de lampjes én het opladen van de accu. Als je geen accu monteert, gaat er meer vermogen in de lampjes zitten en springen ze. Een spanningsregelaar lost dit fenomeen op.RayCBX schreef:Bedankt voor je antwoord. Als ik dit topic lees viewtopic.php?t=21798 lijkt een accu wel essentieel. Hoe zit dat dan?Daan1508 schreef:Ik gok dat deze meneer geen accu heeft. Zoals je misschien wel weet heeft de ontsteking van onze Honda's geen accu nodig (iig die met contactpunten)..
Dat je neutraallampje, remlicht (en knipperlichten) het ook doen als de motor niet draait.RayCBX schreef:Ah juist! Nu snap ik het. Wat is in de basis het verdere nut van die hele accu dan?
En zoiets dus? http://www.viertaktschuur.nl/shop/spann ... niverseel/