De 14e Bloembollenrit - 18 april 2010

Praat hier (na) over een ritje of evenement.

Kom je ook naar deze rit?

Ja, dat heb ik altijd al gewild!
30
54%
Ja, maar ik moet het nog even aan mijn moeder vragen!
16
29%
Nee, niet weer! Niet hier! Je maakt me gek!
10
18%

Totaal aantal stemmen: 56

Traumaxxx
4T-MSB beginner

Re: De 14e Bloembollenrit - 18 april 2010

Bericht door Traumaxxx »

nitelife schreef:kut zoomer is voor hippe losers.
ik zie het maar als een groot compliment dat iemand als jij mij hip vind :wink:
nitelife
The 4T-MSB is my life!

Bericht door nitelife »

ach, ik was gister een beetje aangeschoten, dus sorry als ik bot overkwam. een zoomer hoort alleen echt niet bij de oude viertakten(net zoals alle andere nieuwe 4takt scooters en immi zoomers van oa jandrama). het blok is dan wel 4takt, maar er valt geen enkel onderdeel mee uit te wisselen(alles is compleet anders). vraag jezelf ook af waarom je met een zoomer met een oldtimer rit wilt meerijden.
TWD for life!
Rojack
4T-MSB beginner

Bericht door Rojack »

Waarom niet, leuk toch 8-)
Sammie
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Sammie »

nitelife schreef:ach, ik was gister een beetje aangeschoten, dus sorry als ik bot overkwam. een zoomer hoort alleen echt niet bij de oude viertakten(net zoals alle andere nieuwe 4takt scooters en immi zoomers van oa jandrama). het blok is dan wel 4takt, maar er valt geen enkel onderdeel mee uit te wisselen(alles is compleet anders). vraag jezelf ook af waarom je met een zoomer met een oldtimer rit wilt meerijden.
Verbreed je wereld eens met zijn allen, hoe meer mensen hoe gezelliger denk ik maar :). Gaat denk ik uiteindelijk om een Honda geluidje en de keuze om een Honda viertakt te rijden en daar is niets op af te dingen.
toerieteller
4T-MSB addict
Bezit: ss50 c50 cd50 c310a

Bericht door toerieteller »

gewoon komen op je zoomer scoot scoot.
verleden jaar waren er 2 bamikymco's, waarvan er eentje zo uit de scootershop gerold kwam.
zijn dan wel honda afgeleiden(copie'en), maar plastik heerst op die machine's.
en als ze echt slecht waren/zijn dan had half azie'e er geeneen meer in gebruik.
maar in holland moet alles lang meegaan, (mijn zijt hollander, mij zijt zuinig)
en ik wou altijd een uberblitse kreidler, maar kreeg van mijn (o)pa een oude stoffige honda.....
Afbeelding cdi for life! Afbeelding
Traumaxxx
4T-MSB beginner

Bericht door Traumaxxx »

ach het is tenslotte een Honda 4-takt forum en volgens mij gaat het niet om de leeftijd van je brommer,maar om het plezier wat je er mee hebt :wink: we hebben volgens mij allemaal dezelfde hobby :)

@nitelife no hard feelings
en je denk toch zeker niet dat ik iets van die oude brommer van jou op mijn (nieuwe)zoomer wil :lol: (geintje)
Rojack
4T-MSB beginner

Bericht door Rojack »

nitelife schreef:ach, ik was gister een beetje aangeschoten, dus sorry als ik bot overkwam. een zoomer hoort alleen echt niet bij de oude viertakten(net zoals alle andere nieuwe 4takt scooters en immi zoomers van oa jandrama). het blok is dan wel 4takt, maar er valt geen enkel onderdeel mee uit te wisselen(alles is compleet anders). vraag jezelf ook af waarom je met een zoomer met een oldtimer rit wilt meerijden.
Ik vind dat jij nuchter nog botter bent als aangeschoten :evil:
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Bericht door butt head »

Traumaxxx schreef:ach het is tenslotte een Honda 4-takt forum en volgens mij gaat het niet om de leeftijd van je brommer,maar om het plezier wat je er mee hebt :wink: we hebben volgens mij allemaal dezelfde hobby :)

en je denk toch zeker niet dat ik iets van die oude brommer van jou op mijn (nieuwe)zoomer wil :lol: (geintje)

dan word het tijd dat het naar Honda 4-takt oldtimer forum :D
zijn we gelijk van die bami gevallen af
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
toerieteller
4T-MSB addict
Bezit: ss50 c50 cd50 c310a

Bericht door toerieteller »

heerlijk, alles weer lekker rustig.......
en dan kunnen we gelukkig alle nieuwewetse bamizooirijders tegelijk naar het xorepforum doorsturen....hupsakee klaar ermee.
en hier weer lekker lullen over hoe het was VROEGAH, toen er nog geen immidaxjes waren.....en ORI NOS(new oldstock) hondazooi nog met bergen op de beurs lag voor drie grijpstuivers(en waar je er nog eentje vanaf lulde voor de paupersport!).
hondaoldtimerviertaktextremismeboard for life!!!(nieuw is vies...behalve orgineel NOS japan!!)
Afbeelding cdi for life! Afbeelding
bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Contacteer:

Bericht door bart beekhuizen »

Traumaxxx schreef:ach het is tenslotte een Honda 4-takt forum en volgens mij gaat het niet om de leeftijd van je brommer,maar om het plezier wat je er mee hebt :wink: we hebben volgens mij allemaal dezelfde hobby :)

ik wil wel even met tom's brommer op jou zloomer en daarna mag ie andersom. jouw brommer op tom's brommer. gewoon ff kijken wat beter staat.
Afbeelding
Hells Ezel
HVN oppergodin
Bezit: 3 Puchs
Contacteer:

Bericht door Hells Ezel »

nou nou, niet zo rechtlijnig zijn, jongens.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

toerieteller schreef:gewoon komen op je zoomer scoot scoot.
verleden jaar waren er 2 bamikymco's, waarvan er eentje zo uit de scootershop gerold kwam.
zijn dan wel honda afgeleiden(copie'en), maar plastik heerst op die machine's.
en als ze echt slecht waren/zijn dan had half azie'e er geeneen meer in gebruik.
maar in holland moet alles lang meegaan, (mijn zijt hollander, mij zijt zuinig)
en ik wou altijd een uberblitse kreidler, maar kreeg van mijn (o)pa een oude stoffige honda.....
Wil je een keer een rondje op mijn FS1 rijden?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
nitelife
The 4T-MSB is my life!

Bericht door nitelife »

Rojack schreef:Waarom niet, leuk toch 8-)
koop dan een oldtimer als je dat leuk vind.
TWD for life!
Edo
slagschroevendraaier elite
Bezit: Honda Chaly, GB500

Bericht door Edo »

Die heerlijke discussie altijd over wat de Honda Vereniging Nederland nou precies inhoudt en wie er wel of niet mogen komen. Ik lees het altijd met plezier; maar één ding begrijp ik nog steeds niet:

Waarom mogen die chinese nieuwe bakken WEL komen en de Honda Zoomer niet?

Die chinese bakken zijn net zo nieuwerwets als de Zoomers, alleen zijn de Zoomers van Honda en die chinese bakken replica's van Honda's. De Zoomer is dan weer nieuwer-tech en de chinezen maken iets na van 35 jaar geleden.

Afgelopen Bloembollenrit waren er ook kerels op hele mooie oude motoren. Ik vind dat geweldig; heb niemand horen reppen over dat het geen ééncilinder-viertakt-oldtimer-Honda-brommertjes waren.

Maak dan als vereniging zijnde een keuze; ben je een vereniging voor dat ene typerende Honda blokje (dus chinese bakken inclusief); of ben je een vereniging voor Honda 4-takt OLDTIMERS.

Nu suggereer je dat iedereen welkom is terwijl er wel steeds moeilijk gedaan wordt. Nou?
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Een zoomer is een scooter. Ik denk dat daar de lijn een beetje ligt. Maar kom gerust met die hokken, en ga zometeen zeuren als je vindt dat iemand niet aardig tegen je was. Zonde als dit toppic niet nog een paar pagina's doorgaat.

Ik ben even olie halen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie