..als hij orgineel moet worden wel.. (maar ik twijfel nog) trappers is geen must..nielspbr schreef:Gatverdamme, je gaat toch niet naar trappers he.
Waarde Honda SS50
-
Nexus6
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
Re: Waarde Honda SS50
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --
-
cd50-h
- Bezit: zero
rijd wel lekker hoor, omdat ze iets lager zitten rij je minder met je knieen in je nek.nielspbr schreef:Gatverdamme, je gaat toch niet naar trappers he.
Come ride with us
-
Thumper
- Bezit: CD50, C50
XR80,XR80, XL600r, XR600r
XBR500
CR500
Kick 'n go
Amigo, Novio
Nou ik heb vandaag een stukkie op een SS met steppenbalk mogen rijden, en dat zuigt flink imho !
doe mij maar trappers dus
-
Nexus6
- Contacteer:
Ja.., want die zijn orgineel en horen thuis op dit model. Vroeger had mijn (toen nieuw) SS50 exact de zelfde steunenEric schreef:Ik vind het wel leuk rijden met trappers. Als je dan oven een hobbel rijdt, dan komen de trappers ook omhoog.
Nexus: Hou je ook die lange steunen voor de knipperlichten voor?
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --
-
Nexus6
- Contacteer:
..en ik heb vandaag even een stukje op een CD50 gereden met trappers..en idd mijn knieen hangen niet meer in mijn nek...zit op lange afstanden véél beter..Thumper schreef:Nou ik heb vandaag een stukkie op een SS met steppenbalk mogen rijden, en dat zuigt flink imho !
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Als iets verschrikkelijk is aan trappers, is het wel dat het rempedaal dan "te hoog" uitkomt.
Ik heb een verdikking op mijn rempedaal gemaakt, zodat hij lager uitkomt:

-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
maar dat is ook omdat bij jouw je steppenbalk een paar cm's lager zit.. maar ik erger me idd ook altijd dood aan te hoog staande rempedalenEdo schreef:Als iets verschrikkelijk is aan trappers, is het wel dat het rempedaal dan "te hoog" uitkomt.
-
Nexus6
- Contacteer:
Hey Edo.., Bedankt voor je foto
Ik zie afstandsbussen.. Gaaf! Ga ik ook doen...bedankt voor het posten van die foto..
Foto mijn huidige montage steppenbalk heden:..

Foto mijn huidige montage steppenbalk heden:..

-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Het rempedaal moest bij mij inderdaad verlaagd worden vanwege de verlaagde steppenbalk door het Chinese blok, maar de ori trappers komen ook te laag uit t.o.v. je rempedaal. Vandaar dat ik dit voorbeeld even gaf.
De afstandsbussen zijn eigenlijk lange M8 moeren zoals je ziet. Maar die heb ik opgeboord tot 8.5mm, zo krijg je een perfecte passing en blijft het geheel ontzettend sterk omdat de moeren best een breed draagvlak hebben.
Ik zou nooit meer terugwillen naar de originele steppenbalk hoogte, dit zit veel comfortabeler en ik kan nog steeds als een mongool driekwart over rotondes (H)
De afstandsbussen zijn eigenlijk lange M8 moeren zoals je ziet. Maar die heb ik opgeboord tot 8.5mm, zo krijg je een perfecte passing en blijft het geheel ontzettend sterk omdat de moeren best een breed draagvlak hebben.
Ik zou nooit meer terugwillen naar de originele steppenbalk hoogte, dit zit veel comfortabeler en ik kan nog steeds als een mongool driekwart over rotondes (H)
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Zo heb ik het ook gedaan, anders is er echt niet mee te rijden.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Nexus6
- Contacteer:
Tijdens een ritje op mijn SS50 moest ik wachten op de pont. Er kwam een man naar mij toelopen en zei; ' Hé worden deze brommers nu ook al nagemaakt'?
'Neen beste man dit is gelukkig geen imitatie Honda SS50, gewoon orgineel en ongerestaureerd. Als ik met de Super op pad ga krijg ik wel eens te horen 'zo die heb je mooi gerestaureerd'. Nee meneer dit is een nieuwe en het is geen Honda.
'Neen beste man dit is gelukkig geen imitatie Honda SS50, gewoon orgineel en ongerestaureerd. Als ik met de Super op pad ga krijg ik wel eens te horen 'zo die heb je mooi gerestaureerd'. Nee meneer dit is een nieuwe en het is geen Honda.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Zo zie je maar, iedereen heeft er verstand van.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
Ik heb nog wel een trapperset orgineel voor je, maar die móet je wel opknappen...
Pm me maar...
P.s. wat is een orgie trapperset waard? Kompleet met deksels enz.?
Pm me maar...
P.s. wat is een orgie trapperset waard? Kompleet met deksels enz.?
Als je jong blijft, sterf je nooit
500 euro. Nee boeiend! Niemand wil die dingen. Als er dan toch iemand is die je blij maakt met trappers, geef het dan gewoon.