Marktplaats adv
Re: Marktplaats adv
Het kopen van een blok is altijd een gok, maartoch, als het echt nog maar 2000 km heeft gelopen lijkt me dit een erg goede koop. In 2000 km kan er namelijk nog maar weinig verslijten. Ik denk dat dit zo'n blok is wat je eenmaal onder een brommer hangt en er zo 100.000 km probleemloos mee aflegt.
Ik denk dat die man gewoon weet wat z'n spullen waard zijn.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
volgens mij ga ik mijn punt hier bij bepaalde mensen nooit duidelijk maken.
Natuurlijk is 500 euro een hoop geld, en je doet het slimmer als je voor dat geld een komplete brommer er om heen koopt.
Maar... kijk eens hoeveel plezier je kunt hebben voor 500 euro...
je kan ook je blok voor meer geld bij een toko laten reviceren...
als je zelf niet handig bent, en toch een perfect blok wilt hebben is dit een (op lange termijn) prima financieel alternatief.
Zeker als je zelf niet handig bent en toch dagelijks 40 km door weer en wint moet rijden
En nee thijs die man die kijkt niet een beetje in de ronte, neem nou maar van mij aan dat die wel weet wat het waard is.
(ook als je weet wat die meneer zo nu en dan aanbied via ebay, en wat hij schijnt te hebben staan, zelf heb ik enkel foldertjes van die menere gekocht
)
Die doet het enkel niet weg voor ik moet er snel van af prijzen, kijk eens wat het kost om de spullen los te kopen.
even rekenen. ontsteking alleen al word dik 100 euro voor gevangen, dan nog een fijne nt koppeling. de oh zo gewilde gk4 carters, de carbureateur set. enzovoorts
overigens koop je ook in Belgie niet zomaar even een NT blok met 2000 km voor 200 euro. Ja er staat er nu wel eentje hier (op het msb)te koop, een zb blok met 3000km... Dat is inderdaad een koopje. Wat ik poste is dan ook geen koopje, maar wel waar voor je geld.
en doe je dit wel, spreek je van geluk of een koopje, maar thijs ik heb jou nog geen NT blok uit belgie zien halen voor 200 euro, met weinig kilometers in perfecte staat...
Natuurlijk is 500 euro een hoop geld, en je doet het slimmer als je voor dat geld een komplete brommer er om heen koopt.
Maar... kijk eens hoeveel plezier je kunt hebben voor 500 euro...
je kan ook je blok voor meer geld bij een toko laten reviceren...
als je zelf niet handig bent, en toch een perfect blok wilt hebben is dit een (op lange termijn) prima financieel alternatief.
Zeker als je zelf niet handig bent en toch dagelijks 40 km door weer en wint moet rijden
En nee thijs die man die kijkt niet een beetje in de ronte, neem nou maar van mij aan dat die wel weet wat het waard is.
(ook als je weet wat die meneer zo nu en dan aanbied via ebay, en wat hij schijnt te hebben staan, zelf heb ik enkel foldertjes van die menere gekocht
Die doet het enkel niet weg voor ik moet er snel van af prijzen, kijk eens wat het kost om de spullen los te kopen.
even rekenen. ontsteking alleen al word dik 100 euro voor gevangen, dan nog een fijne nt koppeling. de oh zo gewilde gk4 carters, de carbureateur set. enzovoorts
overigens koop je ook in Belgie niet zomaar even een NT blok met 2000 km voor 200 euro. Ja er staat er nu wel eentje hier (op het msb)te koop, een zb blok met 3000km... Dat is inderdaad een koopje. Wat ik poste is dan ook geen koopje, maar wel waar voor je geld.
en doe je dit wel, spreek je van geluk of een koopje, maar thijs ik heb jou nog geen NT blok uit belgie zien halen voor 200 euro, met weinig kilometers in perfecte staat...
Laatst gewijzigd door niek is ik op 22 dec 2009 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
ml03zl
- Moderator
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
De beste man is zelf handelaar. 500 euro voor zo'n blok is veel geld, maar zeker niet duur.butt head schreef:je kan ook een perfekt nt50 blok kopen voor 200 euroniek is ik schreef:kwaliteit mag betaald worden.
Ik hoor anders altijd iedereen steen en been klagen over belgen, dat spullen niet kloppen als ze opgestuurd worden, blokken gaar zijn,opgereden enzovoorts(zelf geen last van, ik heb voornamelijk prettige ervaringen met belgen)
Dus een 2000 km oud origineel honda blok met toebehoren mag niet betaald worden?
Wel hoor ik vaak mensen zeggen dat ze graag zo'n honda NT blokje willen.
Als je dan zegt, kijk in Belgie dat scheelt stukken kwa prijs, dan haakt iedereen al af. Want oh dat is over de grens.
en je kan ook voor 500 euro een blok kopen met mankementen
de prijs zecht niets over de inwendige staat van het blok. volgens mij hebben die blokken uit asia wijnig te lijden en kunnen veele kilometers maken zonder dat ze op het uiterlijk er gaar uit zien
beste man heeft gekeken wat blokken bij handelaren kosten en heeft zoon prijs er aan geplakt atans dat zou ik denken
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Kijk, daar komt de aap uit de mouw.
Niek gaat over de knie op de nieuwjaarsborrel.
Begin jij ook nog even.Jurrien schreef:Het kopen van een blok is altijd een gok, maartoch, als het echt nog maar 2000 km heeft gelopen lijkt me dit een erg goede koop. In 2000 km kan er namelijk nog maar weinig verslijten. Ik denk dat dit zo'n blok is wat je eenmaal onder een brommer hangt en er zo 100.000 km probleemloos mee aflegt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Vind je dat blok z'n geld niet waard dan?NIX schreef:Kijk, daar komt de aap uit de mouw.
Begin jij ook nog even.Jurrien schreef:Het kopen van een blok is altijd een gok, maartoch, als het echt nog maar 2000 km heeft gelopen lijkt me dit een erg goede koop. In 2000 km kan er namelijk nog maar weinig verslijten. Ik denk dat dit zo'n blok is wat je eenmaal onder een brommer hangt en er zo 100.000 km probleemloos mee aflegt.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
waarom moet ik over de knie als ik iets van een handelaar post?
Ik poste het puur, omdat ik eigenlijk stiekem wel wist dat er zoiets kwam.
ik vind het gewoon waar voor je geld, en dat wil ik eigenlijk ook wel eens mensen laten inzien.(beetje reactie op het t-rex toppic)
En waar voor je geld kan per persoon verschillen. Kijk HJ jij bent blij met afgedankte spullen, kost praktisch niks, en jij hebt er plezier van. Jij sleutelt dan ook zelf, en vind het niet erg als een brommer wat rookt(kuch
)
maar dat wil toch niet zeggen dat echt net matriaal niet betaald mag worden?
overigens vind ik het begrip handelaar ook vrij vaag...
ik vind het gewoon waar voor je geld, en dat wil ik eigenlijk ook wel eens mensen laten inzien.(beetje reactie op het t-rex toppic)
En waar voor je geld kan per persoon verschillen. Kijk HJ jij bent blij met afgedankte spullen, kost praktisch niks, en jij hebt er plezier van. Jij sleutelt dan ook zelf, en vind het niet erg als een brommer wat rookt(kuch
maar dat wil toch niet zeggen dat echt net matriaal niet betaald mag worden?
overigens vind ik het begrip handelaar ook vrij vaag...
Laatst gewijzigd door niek is ik op 22 dec 2009 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkie Penkie kan een beetje sleutelen en rijdt hooguit 50 km per jaar. Wat weet hij nou van goede blokken..
-
NIX
- chaly addict
Daarom, dus. Je geeft zojuist antwoord.niek is ik schreef:waarom moet ik over de knie als ik iets van een handelaar post?
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
maar de vraag is dus, waarom is het in jou/andere ogen het niet waard?
omdat jij het er nooit voor uit zou geven omdat je met minder genoegen neemt?
dat vind ik eerlijk gezegd een rare bepaling van waarde...
omdat jij het er nooit voor uit zou geven omdat je met minder genoegen neemt?
dat vind ik eerlijk gezegd een rare bepaling van waarde...
-
NIX
- chaly addict
Ik heb er een hekel aan als men probeert geld te verdienen aan hobby. Dat verziekt de lol erin. Meer niet. En uitleggen dat dingen origineel zijn, of moeilijk verkrijgbaar, het zal wel. Het zijn maar brommertjes.
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Dames! Gedraag je, het is bijna kerst! Loop eens niet zo te vitten op elkaar.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
nee zal ik ook waschijnelijk ook niet doen zoon blok blind uit het buiten land haalen door erdere aan kopen in het buiten land als ik dan toch een blok koop ga ik hem personelijk ophaalenniek is ik schreef:en doe je dit wel, spreek je van geluk of een koopje, maar thijs ik heb jou nog geen NT blok uit belgie zien halen voor 200 euro, met weinig kilometers in perfecte staat...
als je zoon blokje laat bezorgen dan hebben die verkopers al lang het ide dat je heb blok al goed heb gekeurd voor je het heb hooren lopen en als je hem ophaalt zou ik het blok willen hooren lopen om er zeker van te zijn dat er geen rare tikken in zitten
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.