[MPx].mp3,mp4,wma,MPEG, Jijbuis
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
-
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: [MPx].mp3,mp4,wma,MPEG, Jijbuis
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
-
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
dit is een best goed klinkend nummer wat alleen rond de kerstdagen te horen is op de diverse radiostations in de game city skylines.
https://www.youtube.com/watch?v=BiOUZqeDWQg
intressante analogie in deze game is dat je een bepaald aantal inwoners moet hebben om het maximale landoppervlak te mogen aankopen, maar daarna heb je dat volk niet meer nodig en kunnen ze gevoeglijk opzouten. je hebt geen enkele verplichting aan ze om ze te blijven voorzien van werk en woonruimte. dat zou zijn alsdat je je auto naar de garage brengt voor een reparatie en daarna alstie gemaakt is heeft die garagehouder voortaan recht op gebruik van jouw auto ofzo... dus nee dat gaan we niet doen, ik hou precies zoveel mensen aan als nodig zijn voor het functioneren van de lokale industrie en de rest kan weg. die mogen terugkomen als tourist, dat schiet meer op. leuk spel, leerzaam.
intressante analogie in deze game is dat je een bepaald aantal inwoners moet hebben om het maximale landoppervlak te mogen aankopen, maar daarna heb je dat volk niet meer nodig en kunnen ze gevoeglijk opzouten. je hebt geen enkele verplichting aan ze om ze te blijven voorzien van werk en woonruimte. dat zou zijn alsdat je je auto naar de garage brengt voor een reparatie en daarna alstie gemaakt is heeft die garagehouder voortaan recht op gebruik van jouw auto ofzo... dus nee dat gaan we niet doen, ik hou precies zoveel mensen aan als nodig zijn voor het functioneren van de lokale industrie en de rest kan weg. die mogen terugkomen als tourist, dat schiet meer op. leuk spel, leerzaam.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
We gaan hier toch niet opeens spelletjes lopen promoten die lekker je (pc/tablet/telefoon)gewoonten meelezen he? Daar krijg je normaal gesproken enkele reis bietenbak voor.lil schreef: ↑30 dec 2024 14:53 dit is een best goed klinkend nummer wat alleen rond de kerstdagen te horen is op de diverse radiostations in de game city skylines.
gratis bestaat niet.
o dat wist ik niet dat ze dat ook nog deden, bedankt voor de waarschuwing. maar ik ben altijd veilig want deze spel pc mag sowieso al nooit het internet op, plus dat ik alleen games van torrentsites haal (dus echt wel gratis
), maar als die ook maar even contact kunnen maken met steam dan loopt het spaak, dus ook daarom mag die pc nooit op internet.
maar idd goeie waarschuwing, wel zo belangerijk.
maar nee, geen promotie, of het moet het promoten van games van torrentsites plukken zijn, dat kan ik iedereen aanraden. ik heb nog nooit betaald voor een game. wel voorzorgen nemen voor mogelijke virussen, eerst executen in geisoleerde omgeving waar het geen kwaad kan

maar idd goeie waarschuwing, wel zo belangerijk.
maar nee, geen promotie, of het moet het promoten van games van torrentsites plukken zijn, dat kan ik iedereen aanraden. ik heb nog nooit betaald voor een game. wel voorzorgen nemen voor mogelijke virussen, eerst executen in geisoleerde omgeving waar het geen kwaad kan
wat nou weer?
ik doe niks wat niet mag hoor. je mag hier in nederland gelukkig nog steeds gewoon downloaden van torrentsites.
enfin, het ging dus om een muziekje...
ik doe niks wat niet mag hoor. je mag hier in nederland gelukkig nog steeds gewoon downloaden van torrentsites.
enfin, het ging dus om een muziekje...
- nielspbr
- Mr Kockengen
Dat mag dus niet, alleen als het legale gratis software is....
ps. Doe eens een gok waarom je steam software het opeens niet meer doet als je contact maakt met internet, je hebt vast geen steam abbo ali illegalie.
ps. Doe eens een gok waarom je steam software het opeens niet meer doet als je contact maakt met internet, je hebt vast geen steam abbo ali illegalie.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Sommigen zullen deze man nog wel herkennen:
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!