[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
NIX
chaly addict
Berichten: 19598
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Beetje kapot of goed kapot?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
wim V8
4T-MSB heilige
Berichten: 4897
Lid geworden op: 30 aug 2013 18:43
Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968
Locatie: Casteren

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door wim V8 »

XU motor en snaartje gebroken? :mrgreen:


Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16901
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

kleppensalade?
Gebruikersavatar
stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5538
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door stoterstangen90 »

NIX schreef: 27 aug 2025 08:20 Beetje kapot of goed kapot?
echt goed kapot. Pootje uitgestoken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5538
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door stoterstangen90 »

wim V8 schreef: 27 aug 2025 09:45 XU motor en snaartje gebroken? :mrgreen:


Gr. Wim.
DV6BTED4
Afbeelding
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16901
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

stoterstangen90 schreef: 27 aug 2025 21:41
NIX schreef: 27 aug 2025 08:20 Beetje kapot of goed kapot?
echt goed kapot. Pootje uitgestoken.
rondje nurburgring gedaan?
butt head
moppersmurf
Berichten: 9098
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: Zelhem

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

Op mijn bek gegaan, spoorweg overgang in een bocht en het spoor ligt ook in een bocht. Hoe ik ben gegaan weer ik nog niet. Voorwiel lag baar de binnenbocht en het zadel in de richting waar ik naar toe zou gaan.

Heb wel vaker een schuivertje gemaakt zelfs met botbreuken tot gevolg. Maar deze heb ik toch het meest last van enkel blauw, knieën beurs, elleboog beurs, en ribben gekneusd.

Tip van flip je kan beter iets breken dan je ribben kneuzen
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16901
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

butt head schreef: 04 okt 2025 08:11 Op mijn bek gegaan, spoorweg overgang in een bocht en het spoor ligt ook in een bocht. Hoe ik ben gegaan weer ik nog niet. Voorwiel lag baar de binnenbocht en het zadel in de richting waar ik naar toe zou gaan.

Heb wel vaker een schuivertje gemaakt zelfs met botbreuken tot gevolg. Maar deze heb ik toch het meest last van enkel blauw, knieën beurs, elleboog beurs, en ribben gekneusd.

Tip van flip je kan beter iets breken dan je ribben kneuzen
De bedoeling van een verjaardagwens is dat je nog vele jaren mee mag gaan, niet dat je erbij gaat liggen.
Beterschap.
Dat van die gekneusde ribben heb ik eerder gehoord, voorlopig niet lachen of verkouden worden.
Gebruikersavatar
lil
4T-MSB zombie
Berichten: 2834
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: teveel

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lil »

ja ribben is niks aan te doen, moet van zichzelf helen. om er het snelste vanaf te zijn geef je ze twee weken absolute rust om te zetten, ze mogen dus niet bewegen. daarna zijn ze sterk genoeg om voorzichtig weer wat beweging toe te staan. vermijd ribademhaling, gebruik je middenrif en buikspieren om adem te halen. in die twee weken mag je ook geen enkele keer niezen, hoesten, lachen of hikken, anders kan je weer opnieuw beginnen. het grootste probleem is slapen want dan kan je er niet op letten, plus dat je heel behoedzaam een goeie neutrale slaaphouding moet vinden, wat in sommige gevallen onmogelijk kan zijn.

sterkte...

neem niet teveel paracetamol, je moet nog wel wat kunnen voelen voor als het fout zit.
hypercub2
4T-MSB regular
Berichten: 438
Lid geworden op: 26 jul 2024 15:31
Bezit: 2x CY50 R&P

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door hypercub2 »

Autsch....
Dat valt niet zo 1,2,3 te repareren.
Beterschap.
NIX
chaly addict
Berichten: 19598
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Ik zei nog...
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
lil
4T-MSB zombie
Berichten: 2834
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: teveel

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lil »

lol

jij ben echt erg man, grapjes maken terwijl die jongen gewoon echt letterlijk pijn aan het lijden is. ha! dat is toch wel echt bruut hoor. hahaha

rare humor hebben nederlanders toch eigenlijk he, altijd op het randje, verschrikkelijk. kom je dat ergens anders ook tegen?...
ik moet zeggen dat ik er zelf af en toe ook niet al te goed tegen kan hoor, maarja dit is hoe we zijn inderdaad, en dat maakt het dan toch min of meer wel weer goed...

naja, hij is iig niet dood... want dat is waar britten grapjes beginnen te maken. dat is echt van een andere orde hoor. wat dat betreft houden wij het tenminste nog een klein beetje leuk. ja? het is nog net niet morbide.
NIX
chaly addict
Berichten: 19598
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Thijs kent me. Is bij mij geweest, ik bij hem, we hebben elkaar op ritten en HDD's ontmoet en samengewerkt. Onderdelen aan elkaar verkocht en gegeven. Dat dus.

Britten hebben hetzelfde en ik kwam dergelijke humor ook op Atjeh tegen. In het leger paste het ook prima.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
butt head
moppersmurf
Berichten: 9098
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: Zelhem

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

nielspbr schreef: 04 okt 2025 12:21
butt head schreef: 04 okt 2025 08:11 Op mijn bek gegaan, spoorweg overgang in een bocht en het spoor ligt ook in een bocht. Hoe ik ben gegaan weer ik nog niet. Voorwiel lag baar de binnenbocht en het zadel in de richting waar ik naar toe zou gaan.

Heb wel vaker een schuivertje gemaakt zelfs met botbreuken tot gevolg. Maar deze heb ik toch het meest last van enkel blauw, knieën beurs, elleboog beurs, en ribben gekneusd.

Tip van flip je kan beter iets breken dan je ribben kneuzen
De bedoeling van een verjaardagwens is dat je nog vele jaren mee mag gaan, niet dat je erbij gaat liggen.
Beterschap.
Dat van die gekneusde ribben heb ik eerder gehoord, voorlopig niet lachen of verkouden worden.
Niet gelukt, zondag een flinke niesbui gehad heb er weer vol last van

lil schreef: 06 okt 2025 14:23 lol

jij ben echt erg man, grapjes maken terwijl die jongen gewoon echt letterlijk pijn aan het lijden is. ha! dat is toch wel echt bruut hoor. hahaha

rare humor hebben nederlanders toch eigenlijk he, altijd op het randje, verschrikkelijk. kom je dat ergens anders ook tegen?...
ik moet zeggen dat ik er zelf af en toe ook niet al te goed tegen kan hoor, maarja dit is hoe we zijn inderdaad, en dat maakt het dan toch min of meer wel weer goed...

naja, hij is iig niet dood... want dat is waar britten grapjes beginnen te maken. dat is echt van een andere orde hoor. wat dat betreft houden wij het tenminste nog een klein beetje leuk. ja? het is nog net niet morbide.
Vind het nog wel meevallen.

Vind nix nog wel een nette op merking maken kan veel erger namelijk.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.
NIX
chaly addict
Berichten: 19598
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Ik kan inderdaad veel erger, als je dat bedoelt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie