[klagen] Klagbak 3.1
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4897
- Lid geworden op: 30 aug 2013 18:43
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Re: [klagen] Klagbak 3.1
XU motor en snaartje gebroken?
Gr. Wim.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16901
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: [klagen] Klagbak 3.1
kleppensalade?
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Berichten: 5538
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Berichten: 5538
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16901
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: [klagen] Klagbak 3.1
rondje nurburgring gedaan?
-
butt head
- moppersmurf
- Berichten: 9098
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: Zelhem
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Op mijn bek gegaan, spoorweg overgang in een bocht en het spoor ligt ook in een bocht. Hoe ik ben gegaan weer ik nog niet. Voorwiel lag baar de binnenbocht en het zadel in de richting waar ik naar toe zou gaan.
Heb wel vaker een schuivertje gemaakt zelfs met botbreuken tot gevolg. Maar deze heb ik toch het meest last van enkel blauw, knieën beurs, elleboog beurs, en ribben gekneusd.
Tip van flip je kan beter iets breken dan je ribben kneuzen
Heb wel vaker een schuivertje gemaakt zelfs met botbreuken tot gevolg. Maar deze heb ik toch het meest last van enkel blauw, knieën beurs, elleboog beurs, en ribben gekneusd.
Tip van flip je kan beter iets breken dan je ribben kneuzen
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16901
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: [klagen] Klagbak 3.1
De bedoeling van een verjaardagwens is dat je nog vele jaren mee mag gaan, niet dat je erbij gaat liggen.butt head schreef: ↑04 okt 2025 08:11 Op mijn bek gegaan, spoorweg overgang in een bocht en het spoor ligt ook in een bocht. Hoe ik ben gegaan weer ik nog niet. Voorwiel lag baar de binnenbocht en het zadel in de richting waar ik naar toe zou gaan.
Heb wel vaker een schuivertje gemaakt zelfs met botbreuken tot gevolg. Maar deze heb ik toch het meest last van enkel blauw, knieën beurs, elleboog beurs, en ribben gekneusd.
Tip van flip je kan beter iets breken dan je ribben kneuzen
Beterschap.
Dat van die gekneusde ribben heb ik eerder gehoord, voorlopig niet lachen of verkouden worden.
Re: [klagen] Klagbak 3.1
ja ribben is niks aan te doen, moet van zichzelf helen. om er het snelste vanaf te zijn geef je ze twee weken absolute rust om te zetten, ze mogen dus niet bewegen. daarna zijn ze sterk genoeg om voorzichtig weer wat beweging toe te staan. vermijd ribademhaling, gebruik je middenrif en buikspieren om adem te halen. in die twee weken mag je ook geen enkele keer niezen, hoesten, lachen of hikken, anders kan je weer opnieuw beginnen. het grootste probleem is slapen want dan kan je er niet op letten, plus dat je heel behoedzaam een goeie neutrale slaaphouding moet vinden, wat in sommige gevallen onmogelijk kan zijn.
sterkte...
neem niet teveel paracetamol, je moet nog wel wat kunnen voelen voor als het fout zit.
sterkte...
neem niet teveel paracetamol, je moet nog wel wat kunnen voelen voor als het fout zit.
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Autsch....
Dat valt niet zo 1,2,3 te repareren.
Beterschap.
Dat valt niet zo 1,2,3 te repareren.
Beterschap.
Re: [klagen] Klagbak 3.1
lol
jij ben echt erg man, grapjes maken terwijl die jongen gewoon echt letterlijk pijn aan het lijden is. ha! dat is toch wel echt bruut hoor. hahaha
rare humor hebben nederlanders toch eigenlijk he, altijd op het randje, verschrikkelijk. kom je dat ergens anders ook tegen?...
ik moet zeggen dat ik er zelf af en toe ook niet al te goed tegen kan hoor, maarja dit is hoe we zijn inderdaad, en dat maakt het dan toch min of meer wel weer goed...
naja, hij is iig niet dood... want dat is waar britten grapjes beginnen te maken. dat is echt van een andere orde hoor. wat dat betreft houden wij het tenminste nog een klein beetje leuk. ja? het is nog net niet morbide.
jij ben echt erg man, grapjes maken terwijl die jongen gewoon echt letterlijk pijn aan het lijden is. ha! dat is toch wel echt bruut hoor. hahaha
rare humor hebben nederlanders toch eigenlijk he, altijd op het randje, verschrikkelijk. kom je dat ergens anders ook tegen?...
ik moet zeggen dat ik er zelf af en toe ook niet al te goed tegen kan hoor, maarja dit is hoe we zijn inderdaad, en dat maakt het dan toch min of meer wel weer goed...
naja, hij is iig niet dood... want dat is waar britten grapjes beginnen te maken. dat is echt van een andere orde hoor. wat dat betreft houden wij het tenminste nog een klein beetje leuk. ja? het is nog net niet morbide.
-
NIX
- chaly addict
- Berichten: 19598
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Thijs kent me. Is bij mij geweest, ik bij hem, we hebben elkaar op ritten en HDD's ontmoet en samengewerkt. Onderdelen aan elkaar verkocht en gegeven. Dat dus.
Britten hebben hetzelfde en ik kwam dergelijke humor ook op Atjeh tegen. In het leger paste het ook prima.
Britten hebben hetzelfde en ik kwam dergelijke humor ook op Atjeh tegen. In het leger paste het ook prima.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
butt head
- moppersmurf
- Berichten: 9098
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: Zelhem
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Niet gelukt, zondag een flinke niesbui gehad heb er weer vol last vannielspbr schreef: ↑04 okt 2025 12:21De bedoeling van een verjaardagwens is dat je nog vele jaren mee mag gaan, niet dat je erbij gaat liggen.butt head schreef: ↑04 okt 2025 08:11 Op mijn bek gegaan, spoorweg overgang in een bocht en het spoor ligt ook in een bocht. Hoe ik ben gegaan weer ik nog niet. Voorwiel lag baar de binnenbocht en het zadel in de richting waar ik naar toe zou gaan.
Heb wel vaker een schuivertje gemaakt zelfs met botbreuken tot gevolg. Maar deze heb ik toch het meest last van enkel blauw, knieën beurs, elleboog beurs, en ribben gekneusd.
Tip van flip je kan beter iets breken dan je ribben kneuzen
Beterschap.
Dat van die gekneusde ribben heb ik eerder gehoord, voorlopig niet lachen of verkouden worden.
Vind het nog wel meevallen.lil schreef: ↑06 okt 2025 14:23 lol
jij ben echt erg man, grapjes maken terwijl die jongen gewoon echt letterlijk pijn aan het lijden is. ha! dat is toch wel echt bruut hoor. hahaha
rare humor hebben nederlanders toch eigenlijk he, altijd op het randje, verschrikkelijk. kom je dat ergens anders ook tegen?...
ik moet zeggen dat ik er zelf af en toe ook niet al te goed tegen kan hoor, maarja dit is hoe we zijn inderdaad, en dat maakt het dan toch min of meer wel weer goed...
naja, hij is iig niet dood... want dat is waar britten grapjes beginnen te maken. dat is echt van een andere orde hoor. wat dat betreft houden wij het tenminste nog een klein beetje leuk. ja? het is nog net niet morbide.
Vind nix nog wel een nette op merking maken kan veel erger namelijk.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
NIX
- chaly addict
- Berichten: 19598
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Ik kan inderdaad veel erger, als je dat bedoelt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
