Om je vlotterbak leeg te trekken zit er inderdaad een handschroefje.
Zal wel een rubbertje leertje stuk zijn. ff openmaken.
Heb zelf veel gedoe gehad om de vlotterbak aan te draaien. Die orginele schroefjes kreeg ik geen genoeg koppel op om het rubber goed aan te draaien. verse schroefjes met een betere kop, dichte de vlotterbak wel goed.
dax lekt als een zeef bij carburateur
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 mei 2007 19:55
- Locatie: damsko
Ik vervang alle rotte boutjes altijd met imbusjesbob schreef:Om je vlotterbak leeg te trekken zit er inderdaad een handschroefje.
Zal wel een rubbertje leertje stuk zijn. ff openmaken.
Heb zelf veel gedoe gehad om de vlotterbak aan te draaien. Die orginele schroefjes kreeg ik geen genoeg koppel op om het rubber goed aan te draaien. verse schroefjes met een betere kop, dichte de vlotterbak wel goed.
Heel handig! Dan kan de gemiddelde IKEA bezoeker een hele brommer uit elkaar sleutelen
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 15 apr 2009 11:31
- Locatie: Maarssen
het is echt simpel, hij stroomt bijna altijd alleen over als je vlotter blijft hangen, vaak is een tikje op de vlotterkamer (zacht tikken met een klein hamertje) al genoeg om hem weer in positie te laten schieten en dan houd het lekken gelijk op, zo niet ........ eraf dat ding en schoonmaken.
Solex 3800 1964 TE KOOP
Zundapp KS50 1968
Vespa PK50 Xl 1984 TE KOOP
Honda Pc50
Zundapp KS50 1968
Vespa PK50 Xl 1984 TE KOOP
Honda Pc50