startmotor geneuzel
Ik ben bezig met een startmotorblok onder mijn c50, en nu werkt er kennelijk iets niet goed. Het startrelais klit wel bij een startpoging, mazar de motr gaat niet rond. Het relais blijft klikken.
Wat gaat er nu fout?
startmotorperiklelen
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2060
- Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
- Locatie: Wapenveld
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
-
Online
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
- Bezit: CY50 R&P
- Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen
Zolang het relais klikt, is dat iig in orde.
Een volle accu, met zo`n 6,5 volt, zou de boel moeten trekken.
Ik weet niet of je een passport achtige startknop in de stuurschakelaar hebt, deze is kompleet afhankelijk van goede aarding en een correct werkende neutraalschakelaar. Het koperen contactvlak in de startknop kan nog wel eens te veel geoxideerd zijn, dit had ik iig met mijn Passport, schoonmaken en de startmotor deed het weer.
Een volle accu, met zo`n 6,5 volt, zou de boel moeten trekken.
Ik weet niet of je een passport achtige startknop in de stuurschakelaar hebt, deze is kompleet afhankelijk van goede aarding en een correct werkende neutraalschakelaar. Het koperen contactvlak in de startknop kan nog wel eens te veel geoxideerd zijn, dit had ik iig met mijn Passport, schoonmaken en de startmotor deed het weer.
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
het is 12v spul, en direct naar de startmotor blijft er niet veel meer over van de accuspanning.hypercub schreef:Zolang het relais klikt, is dat iig in orde.
Een volle accu, met zo`n 6,5 volt, zou de boel moeten trekken.
Ik weet niet of je een passport achtige startknop in de stuurschakelaar hebt, deze is kompleet afhankelijk van goede aarding en een correct werkende neutraalschakelaar. Het koperen contactvlak in de startknop kan nog wel eens te veel geoxideerd zijn, dit had ik iig met mijn Passport, schoonmaken en de startmotor deed het weer.
Ik weet niet wat voor blok je hebt maar bij m'n Lifan 3V 110cc moet de accu echt helemaal vol zijn. En je kunt echt maar bepertke periode starten op de accu. Dat blok heeft zoveel compressie dat de accu snel wordt uitgeput.
En ook dat is een 4A accu.
En ook dat is een 4A accu.
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface
Smith&Wesson - the original point and click interface