niet standaart...Joffrey schreef:hebben die ook een achterbrug met exentrische kettingspanner?chaly-dude schreef:owh, ik dacht dat je een soort van copyright op je PBR had... want zo ken ik er nog wel een paarnielspbr schreef:Ja, gesjoept uit de hdd07 fotocollectie van user RaRechaly-dude schreef:copyright rare?
XoReP's SkyTeam (Motor-)Dx
-
mark
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: ZB150
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
stangenstoter
- 4T-MSB regular
-
jeweettoch
mooi werk, zo'n rekenmachineXoReP schreef:Ja, is half jaart nu. Heb overigens nog 2 andere motoren waar ik KM's op maakstangenstoter schreef:hoe lang heb je dat ding nou al; half jaartje? niet slecht hoor 20k in het jaar, haal je me bijna in met mn 35jaar oude ragbak..
Diversion heb ik sinds 29-12-2006 15.000KM mee gereden en 10.000 met me XV sinds 10-07-07.
Dax rij ik ook alleen ergens mee naar toe als ik hem veilig binnen neer kan zetten en hem niet in de regen ofzo hoef te laten staan. Veel van me Dax KM's zijn funKM's eigenlijk hoewel ik ook de post bezorg op me Dax als het droog is
Gemiddeld 3500KM p/maand dus en iets van 116KM p/dag.
Waarvan me Dax genoeg is voor 1428KM p/maand en 47KM p/dag
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
koenkoenkoen
- 4T-MSB regular
je ziet er niet alleen uit als een scooterboyXoReP schreef:Tja moet je ook maar zo'n brute Dax als mij hebben... dan krijg je dit ook.Kippenverver schreef:62 Pagina's alweer.. Toch te gek voor woorden dit.
nee nee, je gedraagt je ook als 'n scooterboy
erger nog, je was ook een scooterboy
je post als 'n scooterboy
je presteert het om je dax er uit te laten zien als 'n vervoersmiddel van een scooterboy
dit wisten we, maar nu:
je maakt zelfs de taalfouten van 'n scooterboy.