rogier schreef:mooie ss50 alleen die toeter echt afzichtelijk mja zolang er een leuk geluidje uit komt
![Razz :P](./images/smilies/apple_icon_razz.png)
Kei-en keihard
![Laughing :lol:](./images/smilies/apple_icon_lol.png)
Echt een autotoeter van bijv een Audi maar dan nog wat harder.
maus schreef:Tank blijft super mooi, stuur kan anders + kabels. Vind die toeter iets te groot, maar is wel grappig. Ook moet je iets aan je zadel doen, is een beetje doorgezakt zo te zien. Ook nog een keertje mooi zwart laten spuiten ( frame) dat zal hem doen.
Nu vat je zowat al m'n toekomstplannen in een keer samen
Vooral die koppelingskabel is te lang. Tzt nog eens vervangen.
Zadel zat ik inderdaad al te denken om er iets mee te doen, opnieuw opvullen of maar gewoon een nieuwe kopen. Twijfel nog een beetje. Enerzijds een origineel 'gereviseerd' zadel, waarschijnlijk duurder dan een nieuwe immi, anderzijds een nieuwe immi, goedkoper en ziet er beter uit maar blijft immi.
Frame wil ik eigenlijk nog een keer opnieuw laten coaten, samen met voorvork en achterbrug.
Blok en voorvorkonderpoten en naven wil ik ook nog een keer (laten) polijsten.
Blokje wil ik ook een keer opentrekken en reviseren: ik stook ongeveer 0.5 liter olie per 1200-1500 KM. kan niet goed zijn. En hij rookt.
Voornaamste redenen om dit alles niet meteen te doen zijn
1). Ik kan er een tijd niet op rijden, extreem vervelend. Betekent dus weer een paar weken fietsen. Iets wat ik nooit doe behalve op vrijdag en/of zaterdag naar de Karseboom en terug maarja dat is ook maar 2 km
![Neutral :|](./images/smilies/apple_icon_neutral.png)
2). Ergens heb ik het gevoel dat het allemaal een stuk meer gaat kosten dan dat het zich terugbetaald bij een toekomstige verkoop.
3).
Money isn't an issue, maar ik wil niet ineens 500+ euro voor een zadel, coaten, reviseren en polijsten kwijt zijn.
Vooral punt 1 en 2 tellen zwaar. Maarja, ik ga hem waarschijnlijk in m'n studietijd gewoon thuis laten staan, dus dan kan ik mooi opknappen. Word het een echte zondagsbrommer.