SS50 R-onald
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
sorry maar 1650 vind ik toch nog steeds te veel (jep hollander)
ik bedoel het is dan wel nieuw verchroomd, zo'n spatje maar het is en blijft een lelijk stukje imi blik...
bij de schokbrekers mis ik dan weer de kapjes, de uitlaad vind ik dan ook erg zonde voor dit geheel...
ik zeg niet dat ik deze ss niet mooi vind, sterker nog ik vind hem mooi !
maar 1650 is naar mijn idee te veel geld voor deze ss, en ik denk ook niet dat je dat gaat beuren...
ik bedoel het is dan wel nieuw verchroomd, zo'n spatje maar het is en blijft een lelijk stukje imi blik...
bij de schokbrekers mis ik dan weer de kapjes, de uitlaad vind ik dan ook erg zonde voor dit geheel...
ik zeg niet dat ik deze ss niet mooi vind, sterker nog ik vind hem mooi !
maar 1650 is naar mijn idee te veel geld voor deze ss, en ik denk ook niet dat je dat gaat beuren...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Die groene ss die ik eerst had met grijs frame heb ik weer veranderd naar deze een maandje geleden ofzo nu heb ik er whitewalls omheen liggen en andere auspufje (ss50 voorbocht en een universele demper en opnieuw verchroomd)chaly-dude schreef:Maar, wat is er nou nieuw?
Die chromen SS?
of je andere?
klopt hij is officeel voor een brommer/motor met een linkse uitlaat dus als ik hem omdraai zit er een lelijke steunnielspbr schreef:Die demper zit op z'n kop
Deze brommer is de oude groene ss die ik had. vroeger had ik ook een een soortgelijke chrome ss die heb ik toen gekocht van die groene heb ik mn oude ss eigelijk weer nagemaakt
Update 26/08
Naar vehikel geweest:
Nieuwe whitewalls + uitlaat en nieuwe foto's

Dit is mijn uitzichtje vanaf de brommer jaja me tank zit scheef

Spiegeltje spiegeltje aan de wand