Zoals de naam zegt is dat plamuur versterkt met glasvezel
Marinus, je hebt polyesterplamuur nodig. Ik ben benieuwd hoeveel schuurwerk hierin gaat zitten.
ja ik wel mijn c50 is ook voor een groot deel zo gedaan maar neem van mij aan dat het bij mij al een kleus was met minder dan de helpt zoveel plamuur dus ik wnes je veel suc6! lukt uiteindelijkw el hoor maar kost je wel een tijdje dnke ik!
Je zegt dat je weet wat je doet, maar waar heb je de tip van glasvezelplamuur vandaan dan? Ik weet ook wel wat ik doe niet pogend arrogant over te komen en ik heb, ook in professionele kringen, nog nooit van het gebruik van glasvezelplamuur gehoord bij plaatafwerking van voertuigen. Is het allicht straalbestendig, voor poedercoating?
Normaal vul je groffe gaten door te lassen en te slijpen, en plamuren om het strak te maken.
Glasvezelplamuur gebruik je volgens mij bij niet lasbare materialen zoals polyester zeilbootjes en body's enzo.
Het kan ongetwijfeld geen kwaad en zal wel lukken maar ik denk dat je gezien de hoeveelheid die je erop hebt gekwakt hier wel een paar avondjes zoet mee gaat zijn.
Als de kieren diep zijn, geef het plamuur dan echt de tijd om uit te harden en te drogen, want vocht ga je anders absoluut weer terug zien in de vorm van bubbeltjes en scheuren in de lak.
het komt vast wel goed allemaal maar gaat natuurlijk wel ff wat werk in zitten. succes ermee
die glasvezel plamuur is makkelijker te gebruiken om de dikkere deuken uit bijvoorbeeld een tank op te vullen, het is vrij lichtmateriaal dus dat scheelt dan ook weer, maar dan natuurlijk ook niet te dik, want dan kun je alsnog gaan schuren.. wel afwerken met polyester plamuur..