Gasinjectie
Gasinjectie
Even Teun de Beun: Als jij tijdens het rijden in je carb ontvlambaar gas spuit (deodorant, aanstekergas) boost dat dan ook je prestaties? Of moet daar echt een injectiekit met gaskraan op zitten?
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
Pure zuurstof zal effectiever zijn.
Gas (butaan gas bijv. ) heeft ook zuurstof nodig om te kunnen ontbranden.
Het mooiste zou zijn als je het voor kan mixen met elkaar, dus bijv. 70% pure zuustof en 30% butaan gas.
NOS is in weze ook pure zuurstof met een vlambaar gasje erbij.
( meen ik )
Het mooiste zou zijn als je het voor kan mixen met elkaar, dus bijv. 70% pure zuustof en 30% butaan gas.
( meen ik )
Honda CB50J -> 80J -> *in voorbreiding 125T*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*
NOS is lachgas, en voor zover ik weet is er om dat te verbranden nog steeds zuurstof nodig. Het lijkt me wel stukken beter te fikken dan benzine.bonjour schreef:Pure zuurstof zal effectiever zijn.
( meen ik )
Je kan er vast wel een leuk projectje van maken, want bij bijv. modelvliegtuigjes mikken ze ook gewoon dat soort spul door de benzine heen.
je hebt altijd zuurstof bij een verbranding nodig, waarscheinlijk is nos inderdaad een mengsel van zuurstof en lachgasBasdb schreef:NOS is lachgas, en voor zover ik weet is er om dat te verbranden nog steeds zuurstof nodig. Het lijkt me wel stukken beter te fikken dan benzine.bonjour schreef:Pure zuurstof zal effectiever zijn.
( meen ik )
Je kan er vast wel een leuk projectje van maken, want bij bijv. modelvliegtuigjes mikken ze ook gewoon dat soort spul door de benzine heen.
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
http://nl.wikipedia.org/wiki/LachgasNIX schreef:De grap met NOS is juist dat het een zuurstofdrager is.

mooi om in een ballon de drukken en het te inhaleren.stoterstangen90 schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/LachgasNIX schreef:De grap met NOS is juist dat het een zuurstofdrager is.
-
the ghansman
- Frequent 4T-MSB visitor