Takegawa cd50!

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
DR Monkey
4T-MSB regular

Bericht door DR Monkey »

snelwyn schreef:
DR Monkey schreef:
tweetje schreef:dat blokje is vet! komt er ook een 4kleps kop op :wink:
Als jij mee betaal zeer zeker :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hahah ja idd! :lol: Ik moet alleen nog even proberen of die dan niet tegen mn voorspadbord komt.. anders word het een +R kop :lol: :lol:

Ach haal je toch een hoekje uit je voorspatbord :wink:
tweetje
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door tweetje »

haha.. als ik t geld had zal ik graag willen trakteren :wink:
jammer genoeg ben ik geen rijke stinkerd :roll:
maar succes dr mee! t gaat zeker mooi worden
snelwyn
4T-MSB regular
Bezit: Honda TT c50

Bericht door snelwyn »

Jetty|Singa schreef:Kijk is wie daar gaat! 8)
Afbeelding
Heey wat gaaf :D Vanmiddag ff lekker stukje wezen rijden met Jetty samen en zoals je ziet de c had er zin in! 8) We hebben de beesten even lekker uitgelaten! :D
Oja voor wie ook even wil mee genieten van een middagje pret met Snelwyn en Race Jet (Sorry Jetty heel flauw) Kijk even hier http://nl.youtube.com/watch?v=70K--WB8_6Q

Hahahah en Dennis das wel een iedee ik ga ff kijken of dat lukt met een stukje uit mn spadbord halen :D ! Alleen wacht ik dan nog even tot de Desmo versie uit is 8)
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:
Daan Smit
4T-MSB regular

Bericht door Daan Smit »

Haha geinig filmpje! Je C gaat trouwens echt als een speer man, hoe hard loopt die ongeveer? :wink:

Nu nog een filmpje met de Takiekwakkie twin he!
Kloppenburg
4T-MSB regular

Bericht door Kloppenburg »

de muziek keuze uit dat filmpje komt me bekend voor van de monstertocht van die drie jongens door europa.. :wink:
Hondalul!!
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

Je zat toch te denken aan een +r twinspark?
Ronald
Frequent 4T-MSB visitor
Contacteer:

Bericht door Ronald »

Good work, zulke c'tje's zie je niet veel, met zulk speelgoed er op 8)
Afbeelding
4 Stroke Broabant
snelwyn
4T-MSB regular

Bericht door snelwyn »

Ja daar kan je ff goed knallen! 8)

Heb Zaterdag die rode c50 uitelkaar gehaald en binnekort gaat die naar de straler... Weer een stapje verder!

En idd zo zie je een c50 niet zo vaak! En dat vond ik ok wel leuk! :)
snelwyn
4T-MSB regular

Bericht door snelwyn »

Zo dr net ff wezen knutselen in de schuur! Heb de rode c nu uitelkaar gehaald en de achterlicht steun eraf gehaald(er komt een ulo op)! Verder is dat verstevigings plaatje aan de binnekant onderaan het het achter spatbord weg gehaald, dit omdat daar een bult zat en toen ik ff met een schroevedraaier zag te tikken ontstond daar een gat :( Maargoed opzig niet zo heel erg want dat kan wel gemaakt worden! En echt funktioneel is het tog niet!
Nu al die gaatjes dicht lassen en vlak maken en er moeten nog gaatjes geboord worden voor de schroefjes van de richting aanwijzers en voor het bevestigen van de ulo voet!

Nu heb ik even wat advies nodig! Het zit namelijk zo, het frame word zowizo gespoten omdat dit nog net wat strakker is dan coaten maar ik wil het frame voor het gespoten word wel nog ergens mee behandelen zodat het niet meer kan roesten!

Er zijn een aantal opties die ik me had bedacht, Namelijk: Coaten (en dan later nog spuiten), Galvanisiren of schopperen. Maar wat is nu het beste? alle binnebeplating zit er nog in en die ga ik er ook niet uithalen omdat dit nog prima zit geen gaten of iets! Als je hem laat galfaniseren gaat die in een een of ander bad en komt dat spul ook in alle hoekjes en gaatjes maar kan het frame dat hebben en is dat daarna nog goed te spuiten? Kortom heb je ergens ervaring mee laat het ff weten en wat adviseer je mij :P

Alvast bedankt!

Gr Selwyn,

Oja en hier een paar foto's om even een beeld te krijgen 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
San
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door San »

Ziet er goed uit Selwyn. Ik dacht dat jean roul du cable zijn C50 heeft laten schopperen of laten galvaniseren. Deze is nu in bezit van piston pen paultje. Ziet er na al die jaren toch nog 'redelijk' roestvrij uit, hoewel die nu toch wel weer begint mer roesten. Ik zou zeggen even een mailtje naar Jean sturen, die heeft er ervaring mee.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Ik denk dat de binnenkanten van de dubbele beplating altijd voor problemen blijven zorgen. Je zou kunnen kijken of ze na het spuiten of coaten met tectyl te vullen zijn ofzo. Moet je er alleen weer kleine gaatjes in boren en die moeten dan ook weer afgedopt worden op 1 of andere manier.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie