Zo dr net ff wezen knutselen in de schuur! Heb de rode c nu uitelkaar gehaald en de achterlicht steun eraf gehaald(er komt een ulo op)! Verder is dat verstevigings plaatje aan de binnekant onderaan het het achter spatbord weg gehaald, dit omdat daar een bult zat en toen ik ff met een schroevedraaier zag te tikken ontstond daar een gat

Maargoed opzig niet zo heel erg want dat kan wel gemaakt worden! En echt funktioneel is het tog niet!
Nu al die gaatjes dicht lassen en vlak maken en er moeten nog gaatjes geboord worden voor de schroefjes van de richting aanwijzers en voor het bevestigen van de ulo voet!
Nu heb ik even wat advies nodig! Het zit namelijk zo, het frame word zowizo gespoten omdat dit nog net wat strakker is dan coaten maar ik wil het frame voor het gespoten word wel nog ergens mee behandelen zodat het niet meer kan roesten!
Er zijn een aantal opties die ik me had bedacht, Namelijk: Coaten (en dan later nog spuiten), Galvanisiren of schopperen. Maar wat is nu het beste? alle binnebeplating zit er nog in en die ga ik er ook niet uithalen omdat dit nog prima zit geen gaten of iets! Als je hem laat galfaniseren gaat die in een een of ander bad en komt dat spul ook in alle hoekjes en gaatjes maar kan het frame dat hebben en is dat daarna nog goed te spuiten? Kortom heb je ergens ervaring mee laat het ff weten en wat adviseer je mij
Alvast bedankt!
Gr Selwyn,
Oja en hier een paar foto's om even een beeld te krijgen 8)